• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-09 07:26:44 följande:
    Ja bara för man har många barn slutar folk i sin närhet att säga grattis.. Och detta barn är ju min o gubbens första genemsama..  Hoppas de blir gladare när de vant sig med tanken... Men ledsen blev jag,ett grattis kostar inte mycket att säga...

Jag hoppar in här så fort jag kommer hem o berättar...  
    men du ... föräldrar är ju lite så.. tänker mer praktiskt än med hjärtat .. dom kommer smälta detta =) VI är glada för ER skull =)
  • sweasmamma
    ZaNdRoRiA skrev 2012-02-09 07:41:17 följande:
    Ska börja med att säga GRATTIS till alla + Har varit tillräckligt osocial nu ett tag, har inte ens velat se ett gravtest Om 20 min ska jag stoppa upp cytotec sen är det bara att gå vidare!
    HjärtaKRAMHjärta
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-09 07:12:53 följande:
    Dagens test äl+9-10
    Jag ser ser ni???

jag ser tom otrixat =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-09 07:42:22 följande:

godmorgon flickor! (kanske pojkar också??)

Kan ni snälla säga om ni ser nån stegring på mina ältest?

Första 4 är från förrgår
    Nästa 5 är från igår
    Det sista är från i morse...
    Ve det ser lite konstigt ut i början, upp och ner med färg men ser ni starkare test i slutet eller är det samma??    
    alltså sista är ju rejält pos !!! första såg också starkt ut ju ...
  • sweasmamma

idag ska jag på utbildning med jobbet heeela dagen så jag återkommer vid 3 =)  känner fortfarande av magen rejält,uppe och kissar på natten samt jättehungrig på morgonen när jag vaknar vilket jag aldrig är. ingen uvi och ingen grav... jag reagerar nog starkt på borago =) 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-09 07:49:07 följande:
    ja det första ser också starkt ut nu när det torkat men det såg inte ut som der sista gör när det va "nygjort", nuppade igår så jag hoppas vi hann!!
    jag fick ju pos kl 17 kl 21 lite svagare,nuppade dagen efter kl 9 så hoppas också... annars hede vi ju sex 4-5 dagar innan bara ! som sagt svärmor på besök så man ligger lite lågt eller ja.. ligger inte alls=)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-09 07:59:41 följande:
    Sweas: haha, vi har svärmor här hela nästa vecka så jag e glad det kom nu!

Lycka till med utb! Jag ska på arbetsintervju. Pirrigt!!
    ååhh hoppas allt går bra !!

japp hon kom i söndags..hela fertila veckan vet du =) 
  • sweasmamma

hemma igen från utbildningen !!

Nellie..va härligt !! och såå mysigt med dni pappa,jag blir helt rörd!!

grattis till plus och blä och fy för mens!!

popcorn:hade du ätit borago denna månaden också eller??

nikas! jaaa men ännu mer underbart är ljudet av barnskrik vid deras första andetag , men hjärtljuden är nog underbara =)

ff öm och skit med magen ..grrrr 

• sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-09 15:14:40 följande:
    Hur e de me ägglossningen egentligen? Har läst överallt men alla skriver olika saker.
    När släpper ägget? Inom 48 timmar efter första stegringen eller den sista? Har ägget släppt när man inte har stegring längre?
    Försöker räkna ut när befruktningen skedde. ;) Hihi.
    när du hade pos äl test !! då släpper ägget mellan 24-48 timmar,vanligast är väl ca 36 timmar !
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-09 16:30:39 följande:
    Kul,, jag kunde inte hålla mig men nu ska jag vänta ta imorrn med =)
    hade du positiva äl test eller "bara "ganska starka?? =) *nyfiken*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester