• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-02-10 13:19:24 följande:
    Ja jag trodde aldrig att det skulle ta sig så snabbt efter mf. Det gör nog inte han heller Flört
    men va skönt ändå ... jag läääängtar tills jag blir gravid=)
  • sweasmamma

NÄ... det blir nog dr i em, jag kissar hela tiden,svider dock inte men sääääkert en UVI !!! grrr

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-10 13:45:45 följande:
    Swea: nä va dryyygt!
    alltså det bara måååste vara det !!!! öm i livmodern,kissar mkt,går t o m upp en gång på natten och kissar ...så fort jag rester mig upp så får jag sträckningar i livmodern .. måste vara uvi

• sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 14:37:14 följande:
    På alla hjärtans dag
    jaaaa alla Hjärta dag presen t !!! så fick vi besked om att jag väntade min tös =)
  • sweasmamma

KossanMu.. kolla här

att det inte ökar är väl för hcg höjs varannan till var tredje dag !! bim?
  • sweasmamma
    KossanMuu skrev 2012-02-10 16:45:44 följande:
    Där var ju ett likadant test! Var är det ifrån? BIM är inte förrän söndag. Jag har funderat på om skillnaden kan bero på olika utspätt urin, borde ju kunna hända även om det är morgonurin. Eller så griper jag bara efter halmstrån :P Är egentligen bara att vänta och se men inte kan man väl vänta med att få en så stor nyhet :D Det vill man ju veta så snart som möjligt, haha!
    alltså det är ditt test =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-10 16:59:31 följande:
    om inte apiforcen funkar...vart köper ni borago??billigt. de jag hittar kostar 350 för 72 kapslar
    kan nog stämma

• sweasmamma
    KossanMuu skrev 2012-02-10 17:08:32 följande:
    haha vad korkad jag känner mig nu :P Men det syntes tydligare där =) Googlade föresten testet och verkar inte känt för spökstreck iaf. Så då är det bara funderingen om missfall kvar. Vill bara ha morgon nu så jag kan testa igen =)
    nääädå det är är väl inte lätt att veta!!!

ja men du kan ju inte kissa på 4 timmar sen ta ett ikväll,en del har starkare hcg på kvällen  
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 17:36:37 följande:
    Kunde inte hålla mig från en em test :) ser ut som en snygg stegring :) bildbevis kommer ikväll!
    yeeeeaaaahhh =)

• sweasmamma

mår sjuuukt illa!!! fruktansvärt ,druckit massa samarin för att rapa liksom men nä,illamåendet fortsätter !!! =(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester