• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-02-10 10:24:38 följande:
    oj vilket streck hehe,, ja så hoppas jag lbir inom dem närmasta dagarna...

jag är ju bara på äl+10-11 idag
    du har ju plussat tidigt men att du är gravid är det inget tvivel om!!hosta av dig lite grav baciller tack =)
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2012-02-10 10:33:36 följande:
    Ja det måste väl bli ngt sånt :) men det jag då funderar på är att testet visade 3+ och 17 dagar är ju 2 veckor och 3 dagar...inte 3 +

Tungan ute haha
    du kanske hade äl tidigare??? lägg inte så mkt energi i det ! DU ÄR GRAVID!!!!!njuuuut ist =)
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2012-02-10 10:36:58 följande:
    ja jag vet inte ja :P haha
    Nej jag vet - jag njuuuuter av att bara få diskutera NÄR man blev gravid - ett lyxproblem!
    Hoppas det tar sig för dig nu och tack för hjälpen! Glad
    klart och det förstår jag !!! =) men vi kan iaf säga att du är runt 4-5 veckan =)

men jag tror ändå min uträkning va ganska exakt .. ha ha ha

ja det hoppas jag med,som sagt man har kämpat i 8 mån nu ,besvikelsen varje månad är ju såååå jobbig  
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2012-02-10 11:04:27 följande:
    Det är det säkert ;) blev så paff bara när jag räknade med 1-2 eller 2-3 så dök det upp 3 + hahaha

ja förstår det, jag slutade med p-piller i oktober så det gick ju ganska fort ändå men kändes ändå som en evighet så jag förstår att 8 månader måsta vara tufft!! Rynkar på näsan
    ja det är ganska tufft .. man blir ju orolig och tänker.. men vi har ju blivit gravida innan ,vi KAN ju ,varför funkar det inte??
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-10 10:34:16 följande:

nja lite öm i brösten sen har jag ont i ryggslutet och lite i ljumskarna,, plus att jag har haft huvudvärk säkert i en vecka nu inte mycket men ändå så jag blir irreterad på det..

jag har nog lite extra flytningar med men man letar ju symtom liksom,, jag trodde jag började bli sjuk för kännde mig sån låg och ont i hela kroppen och ja allmänt trött på allt,, sen kom plusset =)

okej .. ja för jag fick ju ett spökstreck för ett par dagar sen ...början av veckan ! då hade mensen vatt försenad i 2 dagar sen kom den ,efter det kom spöket! jag mår illa,trött och träningsvärk i livmodern,hugger varje gång jag reser mig upp,vita mjölkiga flytningar och kissar mkt!!!

kanske har fått en uvi iaf =) 
  • sweasmamma
    Smulan866 skrev 2012-02-10 11:49:58 följande:
    Förlåt om jag hoppar in å stör :P men om det är 17 dagar sedan di hade ÄL så är det ju rimligtvis runt 35 dagar sedan senaste mensens första dag (eller?). I så fall stämmer ju 3+ rätt så bra :) Titta helt enkelt tillbaka på när senaste mensens första dag var och räkna därifrån fram till nu :)
    ja det va typ så jag räknade också =)
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-10 12:48:23 följande:
    Ingen som kan hosta hit lite ÄL till mig???
    Min lyser med sin frånvaro Skrikandes 
    du KAN ju ha haft den men missat just det positiva
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-10 13:00:57 följande:
    Ja men jag har ju testatmig 4 ggr per dag så det vore ju minimalt att jag missat den faktist. Har aldrig missat den förr.

Men om ÄL nu uteblivit ska jag då räkna med att kommande ÄL blir i mars?  
    aha okej ... svårt att säga ju men fortsätt i mars OM mensen kommer=)
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-10 13:12:00 följande:
    I kväll ska jag berätta för gubben! Kul!
    ååhhh va spännande =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester