• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vattniga-mjölkvita flytningar idag Obestämd

• sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-09 18:06:23 följande:
    Hur ligger du till i cykeln ingen riktig koll på alla ?
    ha ha,inte lätt! äl +2-3 idag  =) jag fick spökstreck strax efter mensen och jag har mått sjukt konstigt !!öm i magen,hugger lite,träningsvärkskänsla och illamående... så kanske ska kolla upp det !!
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-09 18:11:40 följande:
    ja låter inte som nått man vill gå med utan anledning direkt
    nä precis.. man blir ju liite orolig ändå om nåt skulle vara fel !!jag får lite flytningar innan mens men inte så här långt innan 
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-09 18:05:18 följande:
    de var positiva enligt mig kan lägga upp bilder efter maten håller på gör våfflor
    ja men gör det =)
  • sweasmamma

jag har starka streck på mina äl test nu ...inte helt pos men starka... tror det kanske kan bero på boragon .. kanske?

• sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-09 18:34:39 följande:
    Ja jag får nog inse att min ÄL är bortblåst denna månaden och se om den kommer nästa gång.

Är du själv gravid eller väntar på ÄL eller Pluss? 
    men har du nuppat ändå?? man kan ju missat den med ett par timmar
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-09 19:52:15 följande:
    Sweas mamma det blev nerifrån och upp alltså starkast utslag i tisdags förra veckan sen dem andra varannan dag ungefär och det högst upp från igår

oj ja dom va ju ganska starka ja ... =)
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-09 20:07:08 följande:
    sweas mamma jaaa visst var dem.. skumt tycker jag har hört att just de testerna alltid ger starkt men så starkt undrar man ju om det beror på graviditet elle vad??
    ja precis... jag har ganska starka test men INTE positiva
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-09 20:34:26 följande:
    N ha jag fått hem boragon, skaa man äta en el två tabl om dagen till äl eller bara en tabl om dagen?
    2 om dagen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester