• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Babyboom skrev 2012-03-10 15:23:36 följande:
    Har följt den här tråden lite =) Dags för mig att slänga upp en bild. Ser ni något? BIM-4, fick ett likadant igår.

grattis säger jag 
  • sweasmamma
    Babyboom skrev 2012-03-10 15:31:58 följande:
    Det är ju så svagt, men man kanske inte kan förvänta sig starkare när det är några dagar kvar till BIM? Jag anar en röd/rosa ton på strecket.

Jag vet faktiskt inte. Köpte dom på ebay. Tror jag använde samma när jag plussade med sonen och då fick jag svagt på BIM-5. Rubriken på ebay löd: 

Early Home Midstream Pregnancy HCG Urine Test Stick. Köpte 5 test för 25kr.

såna starka spök har jag inte sett på dom innan , det är ett rfsu va??? 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-03-10 15:22:20 följande:
    jaha, jag blev lite bortglömd bland alla andraSkrattande
    någon som haft så , att mf börjar som det gjort med mig?? alltså för ett par dagar sen brun flytning och idag en rosaröd liiiten slemmig flytning 
    nu puffar jag för sista gången !! PUFF 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-10 15:42:27 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig :(
    Någon annan?
    nä för jag vet ju inte själv!! vid mitt senaste mf(för flera år sen ) då kom det som en störtflod och det va en mkt tidig grav !så jag vet iksom inte själv 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-10 15:46:41 följande:
    Swea: har tack o lov aldrig fått mf så jag kan inte hjälpa dig! Hoppas du får svar!
    tack =( äh bara att avvakta !!!!!
  • sweasmamma

tack för svaren tjejer!! alltså när jag fick mitt mf så störtblödde jag ju , och vid mitt ma när jag fått piller så störtblödde jag !! 

för 3 dagar sen så hade jag ju lite brunt som sagt på pappret , som en flytning och idag rosarött som en flytning och såååååå lite, inget mer efter det ! men jag får ju invänta mensen och se efter blödningen om det nu kommit ut !

men alltså???något jag inte fattar !!!hon sa jag hade 0 i hcg...om detta nu va en rest , borde jag inte ha lite hcg i blodet plus att hon tyckte det satt konstigt till??!! jag hade även fullt utslag på mina äål test ! är det verkligen rest hon sett så det inte va någon systa????? 

• sweasmamma
    Grodan74 skrev 2012-03-10 18:55:15 följande:
    På mitt blodprov förra månade såg de att ajg hade fått missfall i kombi med vul men ett vanligt test visade inget så de borde ju legat över 5 om det nu är mf...
    ja alltså man tycker ju det ... hon va ju sååå osäker om det va en tisdig grav eller rest , men hon tyckte det satt konstigt till, hon upptäckte inte ens det först utan det va en studerande med inne som pekade på skärmen ! och att det verkar som jag haft äl!! KAN läkaren sett fel????????
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 18:59:33 följande:
    Haha det förstår jag... Finns väl annat man kan göra... Host host!!!

Jag har typ ÄL nu eller imorgon... Sambon kommer hem om några timmar efter 1 vecka i alperna.. Bara senaste timmen har jag fått 3 sms från honom. Behöver jag säga mer Flört 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 19:01:05 följande:
    Nu vill jag inte trampa på dina tår vännen men det kan väl inte varit ett mf om du hade 0 i hcg?
    Så snabbt sjunker det inte... ? 
    men det är ju det jag menar!!!!! =) hon sa att hcg va neg sen sa hon under 1,alltså 0 ... men HUR kan då läkaren säga att det va rest , och inte ens kolla upp ,boka ny tid osv , tycker det verkar skumt!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester