• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grodan74 skrev 2012-03-10 19:04:46 följande:
    Nä det tar upp till 9 veckor för hcg att sjunka.. vore jag dig swea skulle jag be om en ny tid och få komma tillbaka och kolla de kanske behöver skrapa för att få ut det är ju inte bra att gå omkring med de i kroppen för länge om de nu är ett mf hon verkar ju konstig den där läkaren...
    jag menar .. har det nu inte varit ett mf så kanske den brunas flytningen på äl+7 varit nid?? =) ha ha, här greppar man allt !!!

hon sa att det skulle komma med nästa mens sen boka vanlig gyntid för att se att allt va borta !men hon verkar lustig! för som sagt 0 i hcg när rest finns kvar i kroppen??hmmmmm 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-03-10 19:11:36 följande:
    Man har väl sällan 0 med hcg i kroppen... 5 sa de till mig att man ligger på vid icke graviditet...

Boka ny tid hos läkaren... Har du testat något mera????  
    hon sa neg till mig,under 1???nää inte testat
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 19:12:20 följande:
    Men oavsett om det var ett tidigt mf eller ej så är det ju ingen skillnad nu... Försök släppa det och slappna av bara.. Förhoppningsvis kommer mensen som vanligt och gör den inte det så kan du ju kolla upp det då. Var i cykeln är du idag?
    Hahaha här ska icke sovas!!!
    ingen skillnad??alltså jag menar ...då kan ju jag blivit gravid eller hur.....

bim-4 el 5  
  • sweasmamma
    Grodan74 skrev 2012-03-10 19:20:46 följande:
    de är samma här greppar allt som går.. men för att de inte skall bli knas senare för er om ni vill ha barn skulle jag be någon annan och kolla för det där låter ju skumt.. och kanska omg skulle jag ta mig i väg inte vänta i veckor.. tror inte på mf då hade proverna varit högre.. tror mina låg på 18 om inte jag kommer i håg fel då såg han inte så mycket på vul men ut kom de med buller och bång..
    lustigt detta .. men jag ska ha mens om 4-5  dagar så efter mensen får jag boka gyn tid !! jag har ju mensvärk from hell och har haft sen äl+7..OM jag nu hade äl , enl testen hade jag ju det 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 19:32:04 följande:
    Men jag måste fråga så jag fattar. När du va hos läkaren såg hon ju ingen ÄL.. När skulle ÄL ha varit då?

jag hade äl dagen innan !
  • sweasmamma

nä alltså jag skrev ju bara detta för att få lite tips och höra vad ni trodde! jag undrar ju självklart!!! ja mf eller inte , nä men OM det inte va mf så finns det chans till en ny grav nu annars inte , jag vet men jag ville bara höra då jag tycker allt verkar sååå lustigt!! 

jag ska inte bombadera er med frågor =) 

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-10 19:40:11 följande:
    swea: tycker du ska ta ett gravtest. kan ju vara faktiskt så att du är gravid!! har du testlagrets hemma?
    alltså SKULLE jag blivit gravid så har jag ju ett par dagar till bim
  • sweasmamma
    Grodan74 skrev 2012-03-10 19:40:17 följande:
    de har jag med haft en vecka nu ömma bröst trött som f-n och lite skumma flytningar.. hade ju en lite blödning i måndags kom bara lite blod  två gånger jag var på toa sen inget mer.. kan de vart en nidis tro aldrig haft de förut så jag vet ju inte... och skall jag räkna efter den förra bim så skulle jag haft den förra söndagen men om man skall gå efter äl flytning så tis-tors denna vecka som varit. ett test har visat pluss de sista från testlagret har jag kunnat se på om man håller de mot en lampa så jag fattar nada...
    jag har bara vattniga flytningar och gasig mage samt hård i magen Skäms inget annat så det är säkert inget jag blev bara fundersam över detta läkaren sa och har inte direkt reflekterat över det förens nu ...

för OM det inte va ett mf??!!då KAN ju flytningen varit en nidis som kom äl+7=) äh det märker vi , kanske köper ett test imorgon =) 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-10 19:44:04 följande:
    ni diskuterar flytningar o så. har sååå ont i svanken idag o sen några dagar o massa flytningar, vattniga lixom. illamående i över en vecka nu skulle jag tippa på, huvudvärk o svullen.
    jag hoppas det är nått och att jag inte ska besöka bm för nått annat :S 
    håller ff tummarna =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 19:43:18 följande:
    Det kommer visa sig.. Jag vet att du hatar att vänta men här i detta läget har jag inget annat förslag
    jo men i vilket fall så måste jag boka gyntid efter mensen 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester