-
mensvärk har jag sen ett par dagar tillbaka men tror jag brukar ha det varje mån mellan äl och mens ...alexander2011 skrev 2012-03-10 19:46:20 följande:och MENSVÄR det spänner o drar och hugger, ibland mer eller mindre så är det uppehåll o så kommer det igen o så kan det hålla på hela tiden. har haft så ett tag nu. kan inte mensen bara komma!!!
-
hoppas den håller sig BORTAalexander2011 skrev 2012-03-10 19:47:07 följande:tack. är ju på bim+6 nu, känns hela tiden som mensen ska komma :S
-
nåja...ska man ge sig på att köpa test imorgon????=) bim-3 el4
-
men duu ..nää så är det ju inte , alla här vill ju ditt eget bästa och varför jag inte kommenterat något är för jag är nollställd när det gäller sånt så jag kan inte dela ut råd om detta . krampopcornplaya skrev 2012-03-10 19:49:48 följande:Ja ursäkta att jag skriver och frågar. Nästa gång ska jag skita i att försöka ta reda på information om nått utan bara lita på vänner som säger att det är ok att ta....
Tack leonie för att du hjälper till att sänka mig ännu ett snäpp med ditt trevliga sätt :( -
vi skulle också ha barnvakt..men...tösen ringde och ville hem , hon brukar ääälska att vara hos mormor men hon har ju varit sjuk så , det blev ingen vidare mystid för oss idag =) men det blev lördagsgos med sessan ist =)
nåå...ska jag köpa ett test imorgon..eller avvakta tills efter bim???
och mini:jag tycker faktiskt du har blivit mjukare =) trevligare i sättet du skriver. så ..heja dig
-
hoppas hoppas hoppas =)Knasten83 skrev 2012-03-10 22:02:34 följande:Tack söta du! :))
-
ja vi har haft myyysigt ändå =) japp mkt bättre, va bara ett litet gräl=)Knasten83 skrev 2012-03-10 22:11:40 följande:Swea: så kan det ju gå men som du skriver får man ta det för vad det är och mysa med sitt lilla hjärta då istället! :)
Hur e det mellan dig o mannen nu? Bättre?
Tack för att du hoppas!!
Har det kommit blod? Eller det kom bara lite häromdagen?
idag kom det ytterst lite rödrosa på pappret , som en flytning ,läste du det vi skrev innan ? om att "vi"(ett par här inne) =) tror knappt det kunde vara mf?!!! så isf kan man ju hoppas på en grav nu ...kanske=) -
hej girls! vaknade inatt va uppe och kissade och har sån kraftig "mensvärk"som går ut i svanken..
har köpt ett test , tar i em eller imorgon ..rfsu -
hej . är i gbg, kissade på vägen , köpte test ,drack 2 koppar kaffe sen kissade 1 timme senare och detta va resultatet ..OBS!! har testat heeelt blankt för 2 veckor sen typ......
-
så..va tror ni=)