• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

=) ska be maken köra dit ...OMG!!!! näää jag fattar inte ..nääää!!kan det vara så ????

• sweasmamma

tjaaa, jag ska be min man köra och köpa...jag är nervös, vet inte om detta verkligen är riktigt

• sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-03-11 18:20:06 följande:
    Men swea!!!! Vad är det jag ser!!!!!!!!!!!!
    jag veeet inte =) hi hi!!!
  • sweasmamma

jag vågar mig nog inte på ett digitalt än ....!!! eller ??? kan ju vara nidis äl+6 då ju !! eller är det bara spök =)

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-11 18:22:52 följande:
    Swea när åker mannen? Det här är ju sååå galet spännande
    när DU ser måste det synas=)

vet inte , han tar en öl nu ..grrr, men OM han inte kan köra så kör min kompis mig =) men vågar jag ta digitalt verkligen ?????
  • sweasmamma
    Stella 78 skrev 2012-03-11 18:47:42 följande:
    Sweasmamma; vilken dag är du på? Nu fick jag ju också upp hoppet lite! Vi har försökt i 9 månader också o du o jag har haft samma bom datum nästan alla månader förutom dennA månad!

Håller tummarna för att du får ytterligare plus ikväll!
    bim-4 =)
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-11 18:59:54 följande:
    Vad händer???
    Hänger inte med alls
    Är du gravid Swea?
    Fick inte du ett MF för några veckor sedan?
    HÄNGER INTE MED  
    nä alltså vi hade en diskussion om det här, mitt hcg va 0 så jag kan inte varit gravid??!! då borde jag haft hcg i blodet ju , iaf så tog jag detta idag =) kan ju vara ett plus och jag har testat blankt innan så ... jag hoppas detta är riktigt =)
  • sweasmamma

jo vanligt rfsu!! lilavita förpackningen , ska gå upp till tappen nu och köpa !!! så testar snart =)

kommer köpa digitalt imorgon ,apoteket ligger precis här =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester