• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JeSuisMoi skrev 2020-01-20 06:42:13 följande:

Vad är er erfarenhet med babyplans tester? Borde inte teststrecket vara lika starkt som kontrollstrecket vid det här laget. Testerna är från ÄL+10 till ÄL+17 som är idag (4+3).

Blir orolig att hCG inte ökar som det ska..

Tycker detta ser fint ut. Jag plussade äl+11 denna graviditet, sen tog jag ett till test runt äl+18 för att kontrollera stegring. Blev också orolig för att det inte var lika starkt som kontrollstrecket, men nu är jag i v 27. Tror du kan vara helt lugn.
  • Daphodil
    syltburk skrev 2020-01-20 08:48:56 följande:

Vad tror ni om detta?

Någon app säger BIM 21/1 och andra appar säger BIM 24/1.

I lördags hade jag som mörka flytningar och tänkte att mensen va på g... när den inte kommit i morse tog jag detta.

Ser negativ ut tyvärr!
  • Daphodil
    emmapa22 skrev 2020-01-22 19:08:07 följande:
    Bara jag som ser början till streck?! Haft superont i min livmoder i 2 dagar nu????
    Detta ser för utkladdat och snett ut för att kännas som ett riktigt streck. Men är du på äl+5 finns god chans att plussa senare.
  • Daphodil
    Fru365 skrev 2020-01-23 10:12:28 följande:

Fick ett posetivt test för två dagar sen med morgon urinet

Nu efter det har jag testat mig och det är negativt.

Måste ju vara tidigt MF?!

Kan vara skärpan, men strecket ser lite avvikande ut. Det ser ut att försvinna mot kanterna. Dock är det klart rosa. Tråkigt att det inte blev nåt, mf eller ej!
  • Daphodil
    PelloBello skrev 2020-01-25 16:21:58 följande:

Vet inte hur upplösningen blir när jag laddar upp, haha. Men testar. :)

Klassiskt spökstreck va?

Inte fått så tydligt spökstreck på testlagret tidigare. Andra som fått?

Ser negativt ut tyvärr
  • Daphodil
    Obalem skrev 2020-01-25 17:10:01 följande:

Vet att clearblue early brukar visa spök men detta dök upp efter bara 3-4 minuter och ser verkligen blått ut?! De andra är ej med morgonurin

Svårt... Ser suddigt ur på det röda testet, men inte omöjligt att det är ett streck där.
  • Daphodil
    mallan1234 skrev 2020-01-26 19:00:06 följande:

Här är en oredigerad men blev lite mörk, vad tror ni?

Ser negativt ut, tyvärr...
  • Daphodil
    Anonym191 skrev 2020-01-27 11:15:28 följande:

Hej! Vad tror ni om detta? Taget ÄL+9/10 bara så är säkert för tidigt. Bild tagen efter 3 minuter (testtiden). Apotek Hjärtats test. Spök?? Tycker mig se något men svårt att fånga på bild

Jag tror detta är tidigt positivt!
  • Daphodil
    Anonym191 skrev 2020-01-27 17:29:30 följande:

Så här såg det ut efter ett par timmar. Vet att man inte ska läsa av efter tiden, men strecket fanns ju där från början med. Känner att det kanske finns hopp denna gång! Strecket är rosa också!

Det där är tydligt positivt!
  • Daphodil
    linaaaa86 skrev 2020-01-28 07:31:26 följande:

Tog ett digitalttest nu på morgonen som visa Gravid 1-2 veckor.

Stort grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester