• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Choccolat: vi hann bara till ica maxi för att handla så tittade han på mig och frågade: du har plussat idag va?

Haha! Svarade ja och kastade mig över honom och kramades, folk nåste trott vi var tokiga :P

• Helenmedh
    AnnaCarolina skrev 2012-03-26 16:57:41 följande:
    Grattis! :D Jag hade tre jobbiga minuter i badrummet, sen ut med världens gladaste ansikte till min sambo i köket :) 
    TAck och detsamma! 

• Helenmedh

Kunde inte hålla mig från att testa en gång till, 10 min efter att jag kissat :P Och strecket är kvar

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 21:10:30 följande:
    jo jag tror det också.... verkar nog inte bli nåt den här månaden.. ställer iaf in mig på det så blir jag inte besviken sen
    jag ser också slemmis.. Men som du säger, man ska/kan ställa in sig på det värsta.. Själv har jag ställt inmig liiiite på att mina är spök :P
  • Helenmedh
    linnsi skrev 2012-03-26 22:49:40 följande:
    Åh äntligen har jag fått tillbaks mitt internet! Tack för svaret jag fick slemmis (angående fråga om missfall). Är nu påväg akut till sjukhuset för ett ultraljud då smärtorna ökat :( har ca 2 timmars resa:( är det någon här som gjort vul i vecka 5+ 3 och sett något? Eller är det för tidigt? Hoppas verkligen inte på mf :(
    Vecka 5+3 var jag också i när dom såg hjärtat första gången

• Helenmedh
    Krambjörn skrev 2012-03-27 18:05:54 följande:
    Ni som har plussat har ni känt er lite yrsliga något?
    Inte denna gång men förra gången så kunde jag inte stå upp ett längre tag, då svartnade allt..
  • Helenmedh
    2barnsmamman89 skrev 2012-03-27 17:49:57 följande:
    Grattis!!! ingen tvekan längre juh =D rosa, brett och fint pluss!! ta ett digitalt i morgon om du har svårt att tro att det är sant ;)
    Haha kan jag ta ett sånt redan?! 
    Helt sjukt.. Gick från miserabel människa som sörjde missfall och trodde att jag aldrig skulle bli gravid igen till en väldigt glad gravid människa på inte ens en månad

Nu hoppas jag bara att jag får den hjälp jag behöver denna gång för att få knyttet att stanna! 
  • Helenmedh

Jennie: Tack!

Shandi: Hej! Och tack

Slemmis: I vissa vinkar tycker jag mig ana ett streck på första bilden. Men jag vet inte... Sitter som en höna och far fram och tillbaka med huvudet mot skärmen liksom :P Haha! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester