• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer och grattis till alla nya plus! 

Jag vet inte riktigt var jag är i cykeln eftersom jag har haft två missfall efter varandra. Men går man efter senaste missfallet som mens så är jag på bim-6 (samma dag som jag plussat på med dom andra graviditeterna)
    Detta fick jag idag, någon som ser?

• Helenmedh

Att det ska vara så förbaskat svårt att få en bra bild vid genomlysning.. Men jag gjorde ett försök iallafall.. 

• Helenmedh

Ja irl ser jag att dte är rosa och tjockt vid genomlysning :) Hoppas bara att det inte är spök.. 

• Helenmedh
    Shandi skrev 2012-04-23 15:59:39 följande:
    Jag ser =)
    You do? :) Ajja man ropar inte hej än iallafall:P 
  • Helenmedh

Gud vad knäpp man kan bli.. 
    Fick maken att kissa på en sticka för att jämföra om han också fick ett extra streck och således att det är fel på testerna.

Vid genomlysning när tiden gått ut kan man ana på hans... Men här är inom tiden. Mitt är det översta.

• Helenmedh

Vad tror ni tjejjer? Ser man även på makens test?
    Helt värdelöst med genomlysning iallafall.. Nu ser man rosa och brett på makens.. 

• Helenmedh

Alexander: Vill inte förstöra för dig men detta är makens test vid genomlysning.. Ser du något på dina med blotta ögat? Inte med genomlysning alltså.. 

Syns ännu mer Irl
  • Helenmedh
    Mamma060812 skrev 2012-04-24 18:48:42 följande:
    Heléne jag ser
    Haha gud vad jag rös till när jag såg ledsen gubbe, vet inte varför :P

Ja jag tyckte mig ana något, men var inte säker. Maken sa redan igår att jag var gravid. En magkänsla tydligen.. Haha.. Men ja, 2 mf efter varandra så jag håller lååååg profil 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester