Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alexander: Jag vill inte inge för mycket hopp men på sista ser jag faktiskt något, till och med maken ser..
Och tack förresten
Alexander: Jag vill inte inge för mycket hopp men på sista ser jag faktiskt något, till och med maken ser..
Och tack förresten
Min magkänsla säger mig att något är fel. Vet ju inte när jag ska ha mens överhuvudtaget men fick ju positivt i måndags på gravtestet.. Nu är det onsdag och det har inte ökat i styrka.. Eller jo lite men inte alls så mycket som förra gången...
Mini: tack! Du fick mig att börja gråta.. Men ja, jag vet ju att du har rätt, men jag är ändå så orolig. Mitt imuniseringsfel ställde till det förra gången så jag kan aldrig slappna av. Vet inte vas jag ska göra, allt känns hopplöst. Är jag inte gravid bryter jag ihop av det och är jag gravid bryter jag ihop av nervositet.. Fyfan. Hormoner i guess..
Ja slemmis, den sista bilden ser jag på. På riktigt. Dock vet jag inte vilken färg det är?
Jag är Så nojjig över att det inte ökar för mig.. Pratade med en bm idag och hon sa att positivt är positivt och eftersom jag inte har någon aning om när bim är så var det inte konstigt om det var svagt än tyckte hon.. Vad säger ni? Testen är i ordningsföljd uppifrån måndag, tisdag och dagens.. Är dom lika starka (svaga) ?
Tack ni som svarat.. Känns lite lugnare när man får fler åsikter som verkar tyda på en stegring..:)
Gummsan: Håller alla tummar jag har! Detta går bra <3
Krambjörn : kände inget speciellt, förutom extrem törst och trötthet. Illamåendet är påväg känner jag :( trodde jag klarat mig denna gång för förra gången kom det typ vid äl :O
Åh just, halsbränna from hell också..
Allvarligt talat.. Varför blir det inte starkare? Ska jag ge upp och vänta på blödning?
Bilderna är från i måndags till idag, utan inbördes ordning.