• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja,  skulle egentligen varit 6+6 nu, och jag har ju fått tokneg i mellan med, fattar inte vad det är för fel :/ har varit riktigt less i flera veckor nu och så det här?? förstår ingenting alls, tack och lov har jag tid hos bm efter påsken men ändå, det är ju totalt knäckande :/

sweasmamma skrev 2012-04-07 13:39:29 följande:
    fy va jobbigt =( 

låter ju som ett mf faktiskt ! för annars skulle dom väl inte vara så svaga du borde vara runt v 7  någonting va?? 

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-04-07 13:42:38 följande:
    usch jag förstår det . man kan ju få svaga plus men runt den v !!?? hoppas verkligen allt står rätt till men vännen ..det låter ju inte så jättebra=(
    nää, jag vet, och jag var faktiskt..ok med det tills jag började må så konstigt och lyckas klämma fram 3 svaga till, ska iaf hålla mig minst 4h och ta ett till senare, ska försöka längre om det går, jag VET ju att det är kört, alla säger det, jag vet ju att det inte ska bli svagare sen neg sen typ 3v till komma nya svaga :/  men vad 17 håller min kropp på med? helt rubbad :P
  • Hallonbilar
    Tusse Misse skrev 2012-04-07 22:00:10 följande:
    ser jag fel eller är det liksom ihåligt streck? ser inte riktigt, ngt ser jag men kan inte bedöma vad i fall det är hel ifyllt eller ihåligt, tycker det iaf är blått :) bilden var för ljus för min datorskärm :)
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-04-08 12:17:53 följande:

jag ser ju men såå svagt ...speciellt för att vara i v 7 =(
    ja fast detta är efter 2v av negativa, fattar ingenting!! O_o 
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-04-08 12:39:04 följande:
    kan du blivit gravid igen ?? 
    tekniskt sett ja :P Men tänker banne mig inte hoppas allt för mkt denna gång, man blir ju helt knäckt :/ 
  • Hallonbilar
    Es Mamma skrev 2012-04-08 13:25:28 följande:
    Grattis! Klart positivt :)
    jupp, ingen tvekan där, grattis :)
  • Hallonbilar

hej!

undrar bara om någon sitter på positiva från testa tidigt, rfsu som ni kan visa upp? skulle uppskattas mycket, <3

• Hallonbilar

helt ot men jag måste få input på detta :/ ber om ursäkt för en hel novell :/ jag tror jag blivit utsatt för sexuella trakasserier!!! 
    detta hände i går, lägenheter jag flyttade till var ju sliten tom sen 08 och de föregående hyresgästerna hade inte gjort ngt åt den, de tänkte väl spara på reperationerna för billigare hyra eller ngt, iaf alla mina skåpluckor lossnar när man öpppnar dem, toan läcker och köket är vattenskadat samt nästan alla hyllor är trasiga, och tapeter och golv ska vi inte tala om.

iaf de som fixade vattenskadan var kanon, trevliga som de ska bör, samma med toalettfolket, men sen kom snubben som skulle kolla dörrarna....jag måste kolla mer er om detta är ett ok beteende för han kommer nämligen i gen på tisdag för att fixa hyllorna.....

i karlskoga kommer iaf hyresbostäder tidigt så jag sov ju redan vid första gubarna så jag hade på mig min morgonrock, inget fel av mig va? den är ju lång och väl knuten, men snubben började kommentera den, frågade om jag hade ngt under börja känna på tyget, jag frös och sa bara ja jag har kläder under det är kallt, han fixade sitt och insåg att han gklömt ngt så han skulle hämta det, snabbt som fan klädde jag på mig och efter ett tag kom han tillbaks, forstätter prata om min morgonrock men tack och lov ringde telefonen, jag svarade och tänkte dra ut på det och prata tills han gick,

han ställer sig då bredvid mig och väntar samt tänder en av mina cigg?? jag menar herregud!!!!! jag var jätterädd, är smal och klen kan inte ens flytta en fluga så jag gick ut till köket och först då gjorde han sitt, då säger han tillslut, jag kommer på tisdag för att fixa resten, jag bara ok, liksom var i helt chock.

låser dörren och bara skakar i princip, det tar 5 min sen kommer han med sista hyllan och säger jag sket i mitt nästa jobb så nu kan jag fixa din hylla!!!! vilket han gjorde, rökte igen och började prata om jag var ensam och om det inte var jobbigt utan en karl, samt,,,,rökte!!!! utan att fråga ens.  ska man behöva vara rädd i sitt hem, överdriver jag, är detta normalt?

enligt han ska han komma iaf på tisdag men då ska jag ringa hb efter jag fått hans namn och anmäla jäveln!!!!!

vill inte skriva en roman men så mkt har hänt och det blir så jobbigt för er att läsa så den andra skiten tar jag sen, innehåller inga liknande saker som jag just berättade utan mer min särbo jag lämnat, förlåt att jag inte varit inne på länge med har haft ett par helvetiska veckor, kram alla tjejer

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester