• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lupero: ja stegring finns där. Bad mannen välja ut ett av dom och han tog kvällens med motiveringen: det här är ju ett klart streck på.. Men men, känner på mig att jag kommer bli besviken imorgon ändå :/

• Helenmedh
    HejAlice skrev 2012-07-20 22:52:22 följande:
    Nää tycker inte alls det ser ut som spök, Helen. . Jag hade trott att jag var gravid om jag tagit sånna tester. Men jag hade också köpt en annan sorts test för att se vad det visar, så man är säker.
    Hehe, nu blev det mycket olika åsikter här :P Ja, alltså är det spök så är det det starkaste jag fått tror jag.. Av alla 15 stickor jag testat med hittills så är kvällens klart starkast. Det vet man när tillochmed maken ser
    Ska testa imorgon också och är det samma då så köper jag ett annat märke..  
  • Helenmedh

Tog ett nu på morgonen.. Skulle ha väntat till kvällen så det blev ett dygn mellan -.- Men men.. Är det någon stegring idag måntro? Gårdagens överst och dagens underst.. 

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-07-21 09:17:43 följande:
    Helenmedh: jag tycker det ser ut som det:) har du en bild utan trix?

• Helenmedh
    Wictooria skrev 2012-07-21 09:36:59 följande:
    Helenmedh: du är gravid!!! Ingen tvekan!!! Grattis säger jag!!!! :) tjoho!
    Meja2011 skrev 2012-07-21 09:37:54 följande:
    Du är gravid:) det måste du bara vara;)
    Ohhh herregud! Va?! Hahaha.. Ja man kanske ska köpa ett digitalt? Är på bim-3 nu..Funkar det då?
  • Helenmedh

Åh vad söta ni är..! Ska på kalas nu och lämna ungarna och sen köper jag nog digitalt då!

• Helenmedh

Ja digitala visade alltså att jag inte var gravid., men men, 13 månaden är inte ute än. 3 dagar till mens.. Annars tar vi oss an försök nummer 14 för att sen fortsätta utredningen nu när kliniken öppnar i augusti efter att dom haft semesterstängt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester