-
tycker du att jag borde testa om någradagar?Zelmilainen skrev 2012-02-06 19:30:00 följande:ja brukar få värk några dgr innan äl...
-
sweasmamma skrev 2012-02-06 20:15:56 följande:ja precis!!har haft starkt utslag ett par dagar ..men har ju inte hållt mig så värst länge,igår höll jag mig 4 timmar och fick pos på äl test! har aldrig haft äl känningar på detta sättet ...I livmodern??!! ja jag har ju sett många som plussar tidigt och många som plussar sent!!jag har aldrig testat tidigt utan när mensen varit sen med 2 veckor ca..då har jag testat digitalt så ......jag kanske är låghormonad! bnej men som sagt jag la bara upp det här för att jag ville ni skulle se och säga vad ni tyckte!!!
dt har jag haft sist gång, säkert äl du känner av :) -
kan man även känna så av apiforcen?
-
asså jag äter det, varför skulle det vara farligt med bdg?Knasten83 skrev 2012-02-06 21:10:42 följande:Swea: jag också och testade bidrottning för ett par år sen, fick veta att det kunde va riktigt farligt..
-
gladin o borago är samma sak va?
-
*glandin
-
-
Trixxy skrev 2012-02-06 22:00:09 följande:vart står det att det underlättar att bli gravid?
jag tror inte det står nån stans att det underlättar att bli gravid men bidrottninggele dvs apiforcen ska tydligen hjälpa -
såhär står det inne på denna sidan
http://naturprodukter.se/visa_produkt.asp?t=Apiforce+90+kaps&id=572&lang=sv
Apiforce
Kan ha lindrande effekt vid PMS och klimakteriebesvär.
Vitaliserande kosttillskott för det allmänna välbefinnandet för både unga och äldre, män och kvinnor. Kan även användas vid hudproblem.
Kan göra det lättare att bli gravid.
Bidrottninggelé är den näring som bidrottningen lever av och som gör att hon klarar av sin enorma arbetsprestation. Hon lägger ungefär 2000 ägg varje dag och lever 60 gånger längre än bin. Bidrottninggelé anses ge en allmänt ökad prestationsförmåga. Det kan användas vid mensbesvär (PMS), acne och kvisslor. Kan rekommenderas både till män och kvinnor.
Varje kapsel innehåller 200mg färsk Gelé Royale. Soyaolja, gele royal, vegetabiliskt fett, silica gel, bivax, soja lecithin och kapselhjälpmedel gelatin.
Bör ej användas under graviditet
Dosering: 1 kapsel dagligen före frukost. -
sen står det såhär om bidrottninggele (royal jelly) på samma sida
Royal Jelly har traditionellt använts som ett medel vid olika typer av kvinnoproblem som övergångsålder, mensbesvär, ofrivillig barnlöshet med mera.