• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

asså har haft så fruktansvärt ont i äggstockarna denna månaden sen jag började med apiforcen men är bara på dag 8 än så länge...tog ett äl test idag, har jag äl snart dvs tidigare?
    asså apiforcen har gjort att jag ahr fått mer sexlust, galet asså hahaha fler som har märkt av det??

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-07 12:38:43 följande:
    det ser ut som en fin stegring ,fortsätt testa=)

ska jag testa morgon o kväll nu då? eller asså jag ska ju igentligen inte ha utslag förens typ dag 14
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-02-07 12:40:24 följande:

Åhh herregud!
    Jag kan inte fatta det!! :D Jag ÄR gravid. Suddig bild jag vet men jag är helt skakis nu.

Efter mer än 4 års försök så har det hänt. Jag ska bli mamma! Om allt nu går som det ska.
    åhhh jätte grattis, vad roligt o speciellt efter så lång tid Solig jättegrattis
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-07 13:46:14 följande:
    alltså ,någon mer än jag som får ömma bröst efter äl?
    jag får
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-07 13:58:00 följande:
    jag brukar oftast få det strax innan mens men det kom idag och äl borde skett igår eller idag =)
    hoppas det tog sig denna gången då :)

sj e jag förväntansfull med o se om verkligen apiforcen funkar 
  • alexander2011
    Krambjörn skrev 2012-02-07 14:23:37 följande:
    Hur känner ni dagarna innan ÄL?

ont i båda äggtockarna o mer sugen :)
  • alexander2011
    justme01 skrev 2012-02-07 14:58:24 följande:
    Startade en tråd hära i undran om vad detta betyder? Jag ska köpa ett nytt test och göra det imorgon bitti, men jag spekulerar bara, och undrar ifall någon varit med om något liknande? Det jätte ljusa strecket till vänster om kontroll strecket, ploppade upp ca 2 min efter jag kissat på stickan. Men vad betyder det? Jag personligen, har aldrig sett något liknande, och är därav fundersam för det är ju ändå trotts allt två streck..

det är nog bara färgrester :S
  • alexander2011

när kan jag ta äl test igen? tog en i förmiddags ca 6 timmar sedan..nån ideé eller ska jag vänta några timmar till?

• alexander2011

angie91 skrev 2012-02-07 23:26:47 följande:
    tjejer... hur lång tid tror ni de tar innan man får positivt på ett äl.-test efter eftermiddagens resultat (bild) 
    första gången ja använder ÄL test.. har bara ett kvar o känns som ja tar de om nåra dagar eller?? kommer juh int vet exakt ÄL med bara ett test till men kanske ungefär?
    hur länge skulle ni gissa på??

vet att de e riktigt svagt.. men ni e juh testexperter o mer erfarna.. det skadar väl aldri att fråga??

jätte svårt detdär. den är ju negativ..min såg ut såhär idag på förmiddagen o tippar på äl inom 3 dagar. det är så olika. på morgonen kan man ha negativt o kvällen eller dagen efter super positivt. sexa på så du inte missar :)

• alexander2011

gahhh inte fan har jag stegring nu : S eller??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester