• Dollan89

18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?

Som rubriken lyder är mensen 18 dagar försenad. Hade mens den 6 november sist.
    Har fått mycket flytningar som är vattniga och luktar sött. Även urinet luktar sötare.
    Har INGA ömma bröst, men har molvärk till och från. Samt att jag mår illa lite då och då.

Är mullig så det är svårt att se om magen är svullen.
    Tog flera graviditetstest i förra veckan och de visade negativt.

Kanske tog det sig denna gången? Vi var mindre fokuserade förra månaden på babyverkstaden.

Finns det NÅGON som visat negativt länge innan Ni plusat?
    Och HUR mådde ni då?

• Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?
  • tessum

Sådär ja.

Mensen blev 36dagar sen (hade den sist den 28 oktober)

Fick + men svagt den 19:e december

Efter det fick jag bara -

Idag kom mensen.

Nu ska jag deppa! Efter snart 5-års försök så trodde jag verkligen att nu så skulle det bli Gråter

Men jag hoppas verkligen att det går bra för er andra Baby

• marinassk

Åh vad tungt :( man hoppas ju så jäkla mycket även om man inte vågar :/

• JuliaochLinusmamma

Så tråkigt för er. Hopas verkligen att din (tessum) dröm blir verklighet snart. Så sorgligt att de som verkligen vill ha barn inte får några och de som verkligen inte vill ha eller ska ha barn (alkoholister, knarkare mm) ynglar av sig som bara den, livet är bra orättvist, hoppas i alla fall att lyckan kommer att le åt er.

• Dollan89
    Bumblan skrev 2012-01-01 22:44:42 följande:
    Plussade den 28 dec. Gjorde två test för säkerhetsskull. Blev två starka plus.

Får du fortfarande negativa test eller har du fått något plus?
    Har ej testat på en vecka nu. Och mensen är 29 dagar sen. Borde testa snart igen. Har bara fått minus hittills.
  • Dollan89

Förstår dig Tessum. Det känns som ett hårt bakslag.
    Jag hoppas du söker nya krafter så småningom.

*stor kram*

• Dollan89

Camelen 77 kände du inga symptom alls när du var gravid med dottern?

Min mens är 28 dagar försenad idag. Och jag har sån otrolig hemsk mensvärk. Men fortfarande inga ömma  bröst. Ska nog ringa barnmorskan snart. Måste våga ta tag i det. Tror jag är rädd för att vara gravid, kanske därför mensen inte kommer? Vad tror ni?

• MiaIa 90
    Dollan89 skrev 2012-01-02 23:11:51 följande:
      Min mens är 28 dagar försenad idag. Och jag har sån otrolig hemsk mensvärk. Men fortfarande inga ömma  bröst. Ska nog ringa barnmorskan snart. Måste våga ta tag i det. Tror jag är rädd för att vara gravid, kanske därför mensen inte kommer? Vad tror ni?
    Hej jag känner lika dant, att ajg kan vara rädd för att vara gravid fast de är de ajg vill vara så klart. Jag kände mensvärk i går också fast i magen de brukar jag inte ha.

Min senaste mens hade ajg för 45dagar sedan och BIM +10 idag.
    De visar inget på testen heller.
    Känner att jag måste vågar inga bm och ta mig dit,så jag kan få hjälp vad de kan handla om.
  • Dollan89

Ja Miala 90 det borde du göra. 

Det har kommit blod idag när jag gått på toaletten. Och det luktade som mens. Var lite rött och senare mörkare.
    Men  nu ikväll har det inget kommit? Men har mensvärk som attan. Usch nu vill jag bara att mensen ska komma bara för det. Vill inte att något ska vara fel.

Varför blöder man om man är gravid? 

• Dollan89

Blöder idag. 30 dagar sen blev mensen. Undrar varför jag aldrig fick ett plus ochj varför den var så sen... 

• Carrossk

För ca 5 år sedan hade jag två månader där min mens inte kom.. Tog test efter test men bara negativt.. Har fått höra att man naturligt ca 1 gång per år kan få så.. Det behöver alltså inte vara något fel...

Såg att ni pratade om övervikt, jag vägde 115 till mina 173cm när jag blev gravid.. Gick ner till 111 vid inskrivningen, bebisen är beräknad att komma nu på fredag och vågen visar 125 idag.. Jag har mått jättebra hela graviditeten, lite illamående men inget mer.. Så ni som oroar er för er vikt under graviditeten så behöver det inte innebära att ni kommer få det jobbigt.. Hoppas ni når dit en dag för det är en underbar känsla att vara gravid.. :) kram

Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?