IVF Umeå
Nu känns de inte bra igen... större blödning idag. Så pass att det droppar i toaletten... :(
Kliniken borde ha nån back-up som man kan ringa och rådfråga när dom har stängt. Kvinnokliniken på min ort har inga svar på nånting...
Nu känns de inte bra igen... större blödning idag. Så pass att det droppar i toaletten... :(
Kliniken borde ha nån back-up som man kan ringa och rådfråga när dom har stängt. Kvinnokliniken på min ort har inga svar på nånting...
Idag kommer ännu mer blod + värk, typ mensvärk så nu känns de kört (igen).
Det har verkligen gått upp och ner denna gång. Tog ett test imorse som var jättestarkt dock.
Ååå varför dessa jäkla blödningar?! Jag fattar inte?
Nu kommer det blod heeeeela tiden. Ibland ljust å tunnt bara på pappret. Å sen ibland mörkare ,"slemmigare"...
Om det nu skiter sig denna gången så har vi bestämt att det blir inga fler försök.
Nu har jag fått tid för VUL på måndag så då får vi se hur det ligger till.
Nu "ploppade" hinnsäcken ut så nu vet jag att det har gått åt skogen. Det enda hoppet nu är väl om båda embryona fäst och att det fortfarnade finns kvar ett liv.
Men det är väl önsketänkande.
Vi har dock ändrat oss och bestämt oss för att göra fler försök så fort som möjligt.
Ni som har fått missfall, hur snabbt har era tester börjat bli svagare?
Mina tidigare missfall blev testerna svagare redan innan blödningen började, men nu är dom fortfarande typ så starka som det går.
Jag vet ju att det kan ta tid men undrar om dom fortfarande e så starka för att det finns ett knyte till där inne?
Hoppet är ju det sista som lämnar :)
Vilken vecka är du i norris? Vid mina missfall så har alla symptom försvunnit direkt och testen visat blankt på nån vecka. Fått missfall i V6 och V8.
Norris: Hur har det gått idag?
Hej!
Nu är vi inne på ett nytt syskonförsök, trots att vi hade bestämt oss för att inte fortsätta.
Vi hade tydligen inte riktigt bestämt oss :)
Denna gång har jag tagit letrozol, ul i måndags och i torsdags. Skulle börja med äl-tester på fredagen, men började redan på torsdag kväll med clearblues digitala.
Om jag inte fått nån göad gubbe innan måndag ska jag ta ovitrelle-sprutan.
Nu till mitt dilemma:
Jag började som sagt med äl-testerna redan på torsdag kväll och då blev de ju ingen glad gubbe, men på fredagen fick jag glad gubbe. Kan det bero på att jag testade så sent på torsdagkvällen och mitt på dagen på fredagen? Betyder detta att jag har hadt ägglossning? Tänk om jag inte hade testa på torsdagen, då hade jag väl inte fått nån glad gubbe på fredagen, eftersom den digitala mäter stegringen?
Jag har inte använt clearblues digitala förut så jag ör förvirrad. Vet inte om jag ska ta sprutan på måndag eller ej. :(
Nån som har erfarenhet?
Alltså kan man verkligen vara på ruvdag 10, känna ingenting , men ändå få ett plus på testdagen? Dum fråga men känns bara såå tungt utan symtom. Men försöker inte stressa upp mig men det är fasiken tufft !