IVF Umeå
Hmm min man säger alltid att jag pratar i gåtor när jag förklara hur det känns :) here we go: typ 1 dm nedanför naveln inne i magen känner jag hur det som ilar till neråt Vet inte om du förstår haha
Hmm min man säger alltid att jag pratar i gåtor när jag förklara hur det känns :) here we go: typ 1 dm nedanför naveln inne i magen känner jag hur det som ilar till neråt Vet inte om du förstår haha
Just ja, glömde skriva har TD 8/3 och någon vänlig själ får gärna skriva in det åt mig :)
Är egentligen inte orolig utan mer nyfiken eftersom jag inte minns att det var så här förra gången. Det ända jag minns innan magsjukan var att jag inte kunde sätta mig ner utan att det skar i magen och det har blivit mycket bättre... Hmm hade aldrig tänkt att det kunde vara växtvärk, men så här tidigt?? Jaja, bara å vänta och se
Mammaidamaria: det lät ju inte kul. Hoppas du får bra hjälp av din bm i morgon. Har själv ingen erfarenhet av det.
Har en liten fundering, visst säger kliniken att plockdagen är 2+0? Har fortfarande rätt mycket illamående sen magsjukan i måndas men det har gått från ingen aptit alls till att jag måste äta nått nästan hela tiden för att lätta på det...bläää hur länge kan det sitta i egentligen
Usch, aldrig kul när det blir blödningar men ge inte upp hoppet. Hade själv blödningar med våran son till och från men det gick bra ändå. Håller tummarna för er
Har bara illamående som släpper lite om jag äter nått... Känns inte som magsjuka men jag brukar ju inte gå runt å må illa i vanliga fall :)
En fråga: om embryorna inte klarar sig till blastocyst, får man brev då också? Alltså för infrysning :)
Nektar: efter vi fick avbryta behandlingen i december så fick jag inbokat en tid i januari för att påbörja en ny men då vi ville skuta på det fram till februari så tyckte dom ändå att det var bra att ha ett "möte" innan för att gå igenom olika preparat osv. Så det borde ju absolut inte vara några problem för er. Annars är det ju bara att önska/kräva ett :) Skickar styrkekramar till er
Men jag tycker ju att det är alldeles förtidigt med gravid illamående. Gjorde ju ET förra måndagen med ett 3-dagars embryo :) Sen mådde jag typ inte illa en dag med våran son så jag känner mig lite osäker på vad för typ av illamående det är
Så bra att blodtrycket var bra. Hoppas det försvinner till nästa vecka så du kan njuta av det återstående tiden och slippa oroa dig