IVF Umeå
Nektar och Jennyz hoppas det bara är lite gammalt skrot som kommer och att de små stannar kvar läääänge!!
Nektar och Jennyz hoppas det bara är lite gammalt skrot som kommer och att de små stannar kvar läääänge!!
Hej alla!
Var ett tag sedan jag skrev här. Har varit så under jul och nyår. Var i alla fall på vul i dag och allt verkar vara tillbaka i det normala efter ös. Så nu kör vi igång när mensen kommer om den nu inte kommer förtidigt. Har stort 30-års partaj snart och hade tänkt vara med på den och gå all in så vi hoppas på sen mens annars kör vi i nästa cykel då kliniken helst vill köra naturligt. Denna gång kommer vi även testa menophur el hur det nu stavas. Blir spännande å se hur det går. Alla lycka till oss kämpare och hoppas 2013 är vårt år!
Nektar: ingen mens ännu och min stora fest är i helgen så det flyter på bra här :) bortsätt från flunsan men den dansar jag bort i helgen ha ha
Har inte vart så aktiv då jag har fullt upp med festplaner och våran vilda lillkille. Men hoppas att vi blir fler som plussar 2013 och att alla gravida får må bra.
Hej igen! Har massa att läsa igen ser jag :)
Hade en kanon kul fest och är nu laddad att köra igång. Lite lustigt är det, mensen kom på morgonen på festdagen så ikväll tar vi första sprutan :) Hoppas till gudarna att det inte blir samma skit som förra gången. Börjar på rätt låg dos tror jag, ska ta 112,5 av menopur. Har aldrig provat det förut så jag har inte så stor koll :)
Någon får gärna skriva in mig under sprutar, började igår :)
Å supergrattis till dig äppelkaka!!
Blir spännande å se hur det ser ut på fredag då det vankas vul. Tror det var förmycket för min lilla hjärna i veckan men flunsan, festligheter och sprutstart med nytt preparat. Inte nog med att jag haft torsdag hela veckan så fick jag i går ett smärre utbrott för att vi missat flera sprutor för att det redan var "torsdag" men ikväll när jag skulle ladda sprutan så fick jag en känsla av att jag nog tagit för låg dos. I stället för 112,5 kan jag ha tagit 75 hmm vore ju typiskt om det var så och det blir förlite äggblåsor i stället Jaja vi får se på fredag helt enkelt...
Drömmer om ett barn: så kul att kroppen vände och att det gick så bra denna gång :)
Det går bra med sprutorna, har dock huvudvärk men vet inte om det kan vara sviter från flunsan el om det är en biverkning. Vul i fredags såg bra ut, så förhoppningsvis slipper vi ÖS denna gång. Har ny tid på tisdag så då får vi nog veta tiden för äggplock :)
Trevlig helg alla
Gud så spännande :) hoppas allt går bra!!
Nektar: har också hört det, gällande förkylning alltså. Har själv haft flunsan har nu bara lite hosta kvar och Floder med snor :S
Alltså jag är skitnervös, fattar inte varför. Mår nästan gravidilla här hemma och magen är i uppror :( hoppas det blir bättre efter vul i morgon
Spännande å höra om det blivit några fler små bebbar i tråden :)