IVF Umeå
Det verkar som om att mitt östradiolvärde var inom ramarna fortfarande, trots att det var högt, så jag får fortsätta med min låga 50-dos Puregon ikväll och imorgon. Nytt vul på onsdag. Då kommer väl domen antar jag om dem har växt nog till äp på fredag. Vore fruktansvärt jobbigt att ta ut 40-50 äggblåsor utan att få sätta något tillbaka! Framför allt börjar det vara riktigt besvärligt i magen, öm och snart stor som en boll!
Grattis EEJ till ruvarstatus! Låter som att ni har goda chanser tycker jag, hoppas verkligen det tar sig! När blir testdag?
Tårarna bara spruta under hela samtalet.
Östradiol el va de heter var skyhögt så att fortsätta fanns inte på världskartan. Det andra proverna var hyfsade om lite låga.
Känns förjävligt just nu. Då det beror på dom. Men men lite extra gos med lilleman så känns det bättre.
Håller tummarna att det går bra för er.
Har väldigt ont i äggstockarna, kan knappt kissa. Då jag går stöter det å gör ont sen är jag väldigt törstig och svullen om magen tror att jag ökat i vikt också. Ska fortsätta med orgalutran i 5 dagar, skulle få komma på återbesök och hon skulle även rinha upp i övermorgon.