• mammaidamaria

IVF Umeå

ak15: Näe jag har nog tänkt att försöka vänta, får se hur de går. Mår du bra?
  • mammaidamaria

ak15: Känner inte av så jätte mycket men som du beskriver så känns det lite i magen och brösten men inget jag tänker på direkt, förutom när jag tar av bh:n. Har du långt till Umeå? Hoppas dessa dagar flyger fram;)

• mammaidamaria

Drömmen om ett barn: Ja det var verkligen en lättnad att vi kunde genomföra insättningen dock senare än beräknat men det spelar ingen roll. Jag mår bättre dag för dag, värsta svullnaden i magen har lagt sig. Hur går det för dig?

• mammaidamaria

Chan2: :( blir så ledsen när jag läser detta! Verkligen tråkigt och jag förstår att det är jätte tufft! Du ska nog kontakta Ivf hur som helst. Vi står för alla kostnader själv och har gått på ett "3-pack" direkt och det kostar 56 000:- mycket är för att det ska bli mindre press. Ett försök kostar drygt 30 000:- tror jag. Om du senare orkar dig tillbaka till tråden är du hjärtligt välkommen. En STOR KRAM till er.

• mammaidamaria

Leias mamma: Jag känner likadant som dig, har testdag 20/9. Har ett barn som är fött -09 men då blev jag gravid med endast hormonbehandling så detta är första Ivf. Har varit nervös och jätte irriterad idag, är nog rädsla också...

• mammaidamaria

Flera gånger har det riktigt huggit i magen, som en knytnäve, någon som varit med om de? Usch så otäckt det är:(

• mammaidamaria

Jag blir lite förvirrad. Fick idag hem brevet där det stod att vi hade 12 embryon i frysen förvarade, men när vi var på insättningen pratade läkaren om 3 st, tyckte de lät lite men tänkte inte så mkt på de. Har någon varit med om att det har sagts olika?

• mammaidamaria

En vecka kvar till testdag. Hur känner ni andra som har testdag strax efter mig. Symptom? Jag har som träningsvärk/mens värk i magen och ömma bröst men det kan ju även vara tecken på mens. Springer och kissar på natten, gör ni de? De brukar jag aldrig göra annars.

Svar på tråden IVF Umeå