• mammaidamaria

IVF Umeå

Norris: Tycker du ska vänta;) vet att det är svårt. 1,5 dygn innan testdagen testade jag, var helg hundra på att jag var gravid, hade känts så många symptom, magkänslan var rätt:) Har tid för tidigt ultraljud den 18/10 och hoppas att allt ser bra ut.

• mammaidamaria

Norris: Jag hade typ mensvärk, mest i magen och sedan lite illamående, ömma bröst och som träningsvärk i magen. Jag försökte att inte alls tänka på testdagen, lättare sagt än gjort:) Ha fullt med saker att göra så går tiden fortare. Jag ville inte uppleva först tex ett plus sen några dagar senare ett minus så därför härdade jag nästan ut.

EEJ: usch, ja tur i oturen att personen var på sjukhuset.

• mammaidamaria

Ebbagrön: Jag är i v. 8. (7+2) ungefär tror jag. Första ultraljudet till veckan. Har du varit på de första ultraljudet. Jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Vissa dagar mår jag som vanligt, nästa dag kan jag ha illamående och svullen mage. Men det kommer bli lite svårt att dölja magen, vanliga jeans kan jag typ inte ha, tur det finns jeansleggings. Jag är också skraj för missfall men försöket att inte tänka på de.

• mammaidamaria

Turtle01: Vilken v. är du i? Kan inte se dig i listan. Näe inte ännu men har sett det finns flera trådar, följer du nån? Var bor du?

Svar på tråden IVF Umeå