• mammaidamaria

IVF Umeå

Äppelkaka: Härligt att det löste sig, konstigt nog brukar det alltid göra det.

• mammaidamaria

Alla ni som har testdag snart (till veckan), hur mår ni? Känns det som vanligt? Jag vill sååå gärna testa mig redan nu men ska vänta tills testdagen...men denna väntan är så jobbig:(

• mammaidamaria

Hej.

Nu är vi många i tråden, vad roligt! Läser även att många av er har fått tråkiga besked:( Jag hoppas lyckan kommer snart!

Jag har testdag imorgon men har nu testat mig eftersom jag hade så många olika symptom och testet visar ett starkt kryss

• mammaidamaria

Hej igen. Ser att all text ej kom med. Det jag skulle avsluta med var att det vad att kryss på stickan så jag är alltså gravid:) Väldigt glad:) Ska meddela Umeå imorgon och får då förhoppningsvis en tid för tidigt ultraljud, hur långt efter ha ni som plussat fått en tid?

• mammaidamaria

Turtle01: Vilken solskenshistoria, så härligt att höra. Jag plussade i tisdags och är i lyckorus. Somnar dock 20.00 varit kväll i soffan;)

• mammaidamaria

Drömmen om ett barn: Näe, vad ledsen jag blir för eran skull:( Vet att inga ord kan trösta men jag hoppas att det kan ta sig på egen hand nu, jag håller tummarna. Kram

• mammaidamaria

Kvinna32: Vad tråkigt:( såklart man hoppas in i det sista. Vet inte vad det kostar när man redan har ägg och slipper äggplockningen men det är nog betydligt billigare än tex ett försök inkl. äggplockningen. Det är många svåra val man måste ta. Vi har påkostat våran Ivf behandling själva och gick direkt på ett 3-pack för att minska "kraven" och stressen över om de inte skulle lyckas första gången. Önskar er lycka till:) Kram

Svar på tråden IVF Umeå