Surrogat-tanke runt det-eller är i processen!
Hej!
Vi har tankar på surrogatmamma från Ukraina, Thailand eller Indien och söker er som är i samma tankar eller ni som genomgår det! Allt är av värde! Mvh barnlös 78;a
Hej!
Vi har tankar på surrogatmamma från Ukraina, Thailand eller Indien och söker er som är i samma tankar eller ni som genomgår det! Allt är av värde! Mvh barnlös 78;a
Köper du prostituerade också? Det tycker jag är bättre än surrogatmödraskap. Då köper du en kropp för några timmar istället för en kväll. Sätt dig in i den kvinna vars kropp du köper/hyr. Se henne som en människa istället för en handelsvara!
Jag tycker att du är extremt egocentrisk. Har sett en dokumentär om människor som utnyttjar fattiga kvinnor i Indien som surrogatmödrar. Det är verkligen FRUKTANSVÄRT! Hur fan kan ni leva med er själva ni som tänker på att använda er av en surrogatmor? Ok om det är en familjemedlem som ställer upp, det är en annan sak. Men att använda kvinnor på det sättet...jag äcklas! Enligt min mening så förtjänar man inte barn om man beter sig på det viset.
Istället för nio månader ska det stå.