Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

December bebis 2013

Hej, hoppar in här jag med :)
    Plussade imorse, BF blir den 12/12, är 20 år och bor i Linköping, har en son på 7 månader så det blir tätt mellan barnen :)

• cupcakekiller

Ni som redan har barn, när behöver man ringa mvc? Man behöver väl inte gå på hälsosamtalet med andra barnet?

• cupcakekiller

Joset: jag ringde i v.5 med sonen, sa bara väl typ bara "hej, jag har tagit ett gravtest som visar posetivt" så frågar de när man hade sin senaste mens osv bara och så får man tid till hälsosamtalet o inskrivning :) vet inte hur det är i andra städet men här i linköping blir man även inbokad på ett ultraljud i v.13 där de räknar ut BF och kollar KUB :)

• cupcakekiller

Är grymt sugen på kokta ägg men mår jätteilla när jag öppnar kylen och sambon är på jobbet..suck
    Med sonen låg jag inne på toan mellan 07-13 varje dag i två månader så hoppas inte att det blir så den här gången!

• cupcakekiller
    iloveyou skrev 2013-04-03 10:55:33 följande:
    KUB vilka? Och varför (om man vill berätta)?

Här tror jag att alla måste göra KUB, RUL + KUB är i v.13 ca sen frågar de om man vill ha ett till ultraljud i v.20 eller inte..
  • cupcakekiller

Hoppar in här igen, var med i början men glömmde bort tråden lite, är i v.15 (14+4) så bf är 11/12 :) Det blir 16 månader mellan våra barn och vi har fått en äldre babytravel dublin av sambons mamma..Dock vill jag ha den nyaste dublin, facelift eller vad den heter så sparar till den :) donkey är drömvagnen men lite för dyr, hur mkt billigare blir den att beställa utomlands?

• cupcakekiller

Var riktigt sugen på en icandy till sonen sist men kunde inte lägga så mycket på en vagn, vet att man kan bygga om dom till syskonvagnar så är det någon som vet om de går att beställa utomlands till ett vettigare pris?

Svar på tråden December bebis 2013