December bebis 2013
Jag hakar på här också :) Har precis testat positivt och är i v 6, bf 21 dec.
Jag hakar på här också :) Har precis testat positivt och är i v 6, bf 21 dec.
På tal om pulsen och extraslagen så har jag det oxå.. Bara genom att gå upp för trappan och då har jag hyfsad kondis i övrigt trots att jag är en liten tjockis :)
Håller med! Har inte känt så här de andra två gångerna jag vart gravid. Har två pojkar födda -09 och -10.
Jo det är jättetätt mellan dem, 12 mån och 2 veckor :) Det är tufft ibland, därför man väntat ett tag att skaffa en tredje ;)
Zod: ja visst är det så!!! Fast första året tycker jag var rätt lugnt, men nu när de är 3-4, då är det lite mer fart ;) de sitter liksom inte still på den platsen man sätte dom, som funkade när de var små ;) men de har så kul!! Värt varenda vabdag, sömnlös natt mm ;)
Haha jag har börjat kolla barnvagn men det kanske är för jag redan vet vad jag vill ha :)
Det blir en Urban jungle med extradelen som man kan vända mot sig. Vi har haft en uj syskonvagn i tre år och den är kanon!! Gillar iCandy oxå men sittdelen är så konstig..
Sant, det är nog enda nackdelen... Men jag tror ändå att fördelen med svängbart framhjul väger upp :) jag gillar inte Emmaljunga.. No offence, men tycker de är klumpiga och otympliga. Men säkra är de!
Den har jag oxå kollat på!! Gillar tex bugaboo syskonvagn med den storleken på däck. Dock går kundvagnshjulen bort!
P