Inlägg från: Tuttiluttan |Visa alla inlägg
  • Tuttiluttan

December bebis 2013

corky skrev 2013-10-01 07:43:32 följande:
    Jag gjorde det igår, och så klart vaknade jag kl 4 vrålhungrig. Och tanken på att jag inte skulle få äta förrän efter 10 gjorde inte saken bättre!
    Haha, självklart vakna du då! Bara just för att du inte får äta

Jag har jobbat i natt oxå, visserligen med sovande jour, men blev väckt 04.20, tur så tog de inte så lång tid så jag somna ganska fort igen! Annars hade jag hungrat sönder!
  • Tuttiluttan

Åhhh MAT!!! Fyller ansiktet med en brak frukost just nu

Alla värden va bra här med, skönt! Får firas med en bakelse i eftermiddag

• Tuttiluttan

Dagen blir bara bättre!

Bra värden på glukosbelastningen, bebis hjärta ticka fint, bra blodtryck, magen växer fint! Bara järn värdet som sjunkit en aning! O så nu pricken över i:et beviljad graviditetspenning!!

Today is a good day

• Tuttiluttan
    MissKaos skrev 2013-10-01 16:51:28 följande:

WOHOOO!!!
    NU är det många som har ska ha mkt tid att hänga på FL!!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Ja jösses vad vi kan hänga här
  • Tuttiluttan

HJÄLP!!

Nästa lördag ska jag på 10års jubileum, 10år sen jag tog studenten.

Men vad ska jag ha på mig? Inget garderoben passar längre, känner inte för att betala 5-600kr för en gravidklänning som jag bara lär använda den kvällen!

De lilla antalet gravidplagg jag har är inte direkt ngt man har på sig på en festlig tillställning!!

Det står *Errorr* i pannan på mig!! :-/

• Tuttiluttan
    MissKaos skrev 2013-10-02 11:48:14 följande:

Jag har en ok klänning till salu. Pop svart samet strl xs.. använd en gång. Rätt stor i strl.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Tyvärr är de alldeles för smått för mig, behöver minst strl L.

Tack iaf
  • Tuttiluttan
    Lina1990 skrev 2013-10-02 11:17:13 följande:

Tuttiluttan: jag ska på två dop snart så köpte en klänning. Hade inga förväntningar att hitta nått fint utan tänkte mest "jaja bara jag inte det ut dom ett tält e jag nöjd" på Kappahl testa jag en spetsklänning o den va så fin! Första gången under graviditeten som jag kände mig fin :p framifrån syntes det inte att jag är gravid alls. Så testa lite i dom vanliga affärena, riktiga gravidkläder är ju som tält och gärna randiga och blommiga fula.

Jag ska ta mig en titt! Nått tjusigt får jag ju ha på mig

Och precis som du säger, nästan alla gravid kläder är randiga! Lite trist, vill ju inte bara vara randig!
  • Tuttiluttan

Jösses va jag är trött o slö idag! Va på Jerry Williams konsert igår, känns som värsta bakfyllan och endast Loka intaget under kvällen!

Undra då hur dagen efter blir när man väl kan dricka de där Goa glaset vin :O

• Tuttiluttan
    Felinne skrev 2013-10-06 20:31:58 följande:
    Ja, gud det har jag glömt att skriva! Jag hämtade ut det i fredags. Vilken perfekt avslutning på veckan. Tusen tusen tack. Tänk att det finns så fina människor i världen.
    Så bra att det kom fram, hoppas där fanns ngt som du gilla och att de kommer till användning
Svar på tråden December bebis 2013