December bebis 2013
Jag kan inte se era bilder... Kan inte ens lägga upp egna... Ohhhhhh va irriterande!!!
Jag kan inte se era bilder... Kan inte ens lägga upp egna... Ohhhhhh va irriterande!!!
ÄNTLIGEN är mina papper till fsk färdig ifyllda! Är helt slut i knoppen efter allt skrivande..
Hotta de på lådan i morgon och sen hålla tummarna att jag blir beviljad GP..
Har inte sökt 60dagar sökte om 40dagar.. Känns som ett bra beslut faktiskt, nu får bara fsk och känna att de är okej
Titta mig nu ikväll i spegeln extra mycket, magen bara växer på! Stor, rund o härlig kula! Folk kommenterar lite då och då, jag låter dom kommentera, är så vansinnigt stolt över min mage! Efter att ha kämpat i så många år för att få den så får folk säga vad dom vill! Jag bara svajar förbi o ler!
Hade gärna lagt upp en bild på min underbara mage, men de går som vanligt inte...
Fattar inte va jag gör för fel...
Fina magar har ni iallihopa här! Vi är så vackra
Någon som har erfarenhet av phil & teds vagnar? Är sugen på en navigator. Men vill ha lite kött på benen innan jag köper vagn. Andrahand är det babytravel dublin som jag oxå är sugen på
Jag ska till barnmorskan imorgon. Har änsålänge inte fått nått sf-mått.. Kanske får jag veta imorgon..
Sist jag va där, ca 3v sen sa hon att man inte mätte så tidigt.
Sen ska de bli otroligt skönt o få lyssna på hjärtljudet, speciellt efter helgens besök på förlossningen..!
Har du fått åkt in i helgen? Vad hände och hur mår du?
Fy vad jobbigt. Tur att liten mår bra iaf. Ja, nu är det bara 100 dagar kvar va till bm idag och mitt sf-mått är 24. Ligger lite under medel. Hjärtljudet ligger på 146. Du får berätta hur bebisens hjärtljud ligger imorgon. Så himla häftigt och skönt att höra det slå ? imorgon är vi bara 2 siffriga äntligen! Nu får vi se till att klämma ut våra små så vi hinner hem och får fira jul med våra egna små familjer? längtar som en tok
Helt rätt att jag heter Maria å min man heter Niklas om du inte räknat ut det
är så spännande nu
även fast jag har en dotter på ca 17 månader hemma så längtar jag verkligen efter en till liten bebis. Njuter varje sekund av min graviditet som går.
Tuttiluttan jag bor i Småland men kommer från Skåne
Ja denna julen kommer att bli anorlunda och framför allt mer "magisk" jag har bf 21/12 så det blir spännande o se när bebis vill komma
Jag har vagga som jag fick av mamma som står "bäddad i klar" sedan länge haha jag köpte påslakan set som var billiga och då bädda jag ner dem. Men är nog bättre o vänta lite om ni måste flytta snart.
Nu är jag hemma igen från bm.
Sf mått 26, va tydligen bra då jag är i v26
Hjärtat slog fint, svårt o hitta dock då bebis sprattla omkring hjärtslagen låg på 142
Mitt blodtryck 125/80
Vågen visad +4kg, de va jag inte lika nöjd med.. 4kg på 3v.. Men det ingår i hela processen så jag accepterar de