Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

December bebis 2013

Har gjort basilika avkok nu med nejlikor och kanel i. Smakar helt ok. Även tagit en raskare promenad än vanligt. Börjar känna spänd mage. Får se om det blir något mer, får nog avsluta dagen med färdknäppen di får oxå ta färdknäppen efter ditt pass med spinning

MissKaos skrev 2013-11-24 15:47:39 följande:
    NOLL effekt hittills. Och hon som fick värkar av det fick det 4 h efter intag. Borde vara precis nu. Hinner väl med ett pass spinning till då. Eller många.Jaja.. Har iaf testat!! Får snart gå och byta om och åka upp till gymmet..   Massivt chokladintag blev jag bara lätt illamåeende av... *s* men gott var det med tobleroen Så kolhydrtladdad är man för träningen iaf!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis till alla er som fått era små efterlängtade bebisar. Längtar ännu mer efter vår lilla bebis. Bara 22 dagar till bf...

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag läser gärna om allas upplevelser här. Blir ju ännu mer krångligt att hålla reda på ännu fler trådar. Klart jag är rädd för fl, men ut ska den ju hur man än beter sig.

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis till tösen

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Ingen bebis här häller. Har 11 dagar kvar till bf. Men önskar liten vill tänka sig komma till veckan. Har precis tömt magen känns det som. Å att det är ett tecken på fl på g!

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Har inte längtat efter någon alkohol under graviditeten och känner inget längtan nu häller när det är så nära bf. Kommer nog dröja länge innan det blir något sådant för mig. Känns inte som någon uppoffring öht. Det jag längtar till istället är goda ostar och massa lax av alla dess slag. Även kunna äta massa salami utan att behöva krångla med frysning och allt va man skulle gjort under graviditeten. Har laddat med en stor burk med pepparkakor och god ost som ska med till bb

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Bebisen får sova i egen säng från början. Bara ligga i vår säng när det ska ammas. Om denna bebis blir som sin syster så kommer vi flytta över till eget rum efter ett par månader. Vår dotter sover aldrig hos oss mer än när hon varit sjuk då hon vägrar sova hos oss. Hon sov bättre i eget rum och av det sov vi bättre.

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tjoho snart är bebis här ♥

mamma till oliver skrev 2013-12-11 01:32:50 följande:
    Vattnet gick för 30 min sen :) 38+5 :) Weiiii nu är bebis på väg :)

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis till era bebisar längtan blir bara större för varje bebis som kommer. Vill ha min bebis nu ♥

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Du bör undvika kontakt med din svärmor så länge hon är smittsam. Även om det inte är farligt för dig är det inte roligt om liten får vattkoppor av det. Min bm avrådde mig från att få det på en nyfödd. Hoppas ni klarar er iaf.

Felinne skrev 2013-12-11 20:34:07 följande:
    Min svärmor har precis fått reda på att hon har fått bältros. Nu undrar jag om det är någon som vet om det kan vara farligt för mig eller bebisen. Både nu medan jag är gravid men också efter att bebisen är född. Någon som har koll? Jag tror att jag har haft vattenkoppor som barn men är inte helt hundra.

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden December bebis 2013