December bebis 2013
Kan jag börja dricka hallonbladste nu? Går in i v 34 (33+0) imorgon.
Kan jag börja dricka hallonbladste nu? Går in i v 34 (33+0) imorgon.
Jag är redan vaccinerad mot de saker du skriver. Men brukar inte ta vaccin mer än nödvändigt. Anser inte att jag är i behov av att ta denna spruta. När jag tog förra gången så fick jag inte någon fastställd diagnos av någon läkare ang mina förkylningar och virus som avlöste varandra. Såg bara att jag va sjuk MYCKET OFTARE än vanligt. Tycker inte det är normalt att va utan en förkylning i typ en vecka och sedan börja det om med förkylning och ont i halsen i 3-4 veckor. I vanliga fall hade jag typ det 3-4 ggr på ett år och då brukar det gå över på en vecka eller två.
Jag har prövat både pampers och libero i små stl. Libero passa bäst till min dotter. Vi hade 1-2 paket med stl 1 sedan fick vi gå upp till stl 2 efter någon vecka. Men kan ju va väldigt varierande. Man får pröva sig fram helt enkelt. Lycka till
Ja, tiden rinner iväg. Häftigt att vi snart sitter här och diskuterar vad våra små liv gör och hur de utvecklas det där med ditt jobb verkar konstigt tycker jag. Du har ju all rätt i världen att gå hem nu. Det är inte din skyldighet att jobba kvar bara för att din chef inte hittat någon ersättare. Å framförallt om du redan sa till i maj att du ska ha barn i december. Hoppas du går hem snart och får njuta av den sista tiden själv innan ni blir 3 ♥
Vad är det för reklam lådor? Hur får man tag på dem?
Va någon som skrev att när man tar sprutan så sent i graviditeten så hinner inte bebisen få skydd av det iaf. Men jag har inga bevis på der då jag bara läst någon skriva det.
Inte jätteofta vi har sex. Tycker inte det varit så upphetsande när jag varit gasig i magen och kunnat göra nr 2 var 3-4 dag. När vi väl haft sex så är det bra. Får även en hel del sd och fv av att ha sex. Får bli från den 28 november då det är exakt 3 veckor kvar till bf. Hoppas på att färdknäppen kan funka
Moruri: varför ska sköterskorna titta på när du ammar för? Det gjorde de inte på det bb jag låg på. De sa bara till att om vi undra över något eller behövde hjälp va det bara att säga till. Jag tänker ligga kvar på BB i 2 dygn om det inte råkar vara julafton. För då vill jag gärna hem till dottern om jag nu orkar. Tror det är viktigt att lyssna på vad kroppen säger då man ska orka ta hand om 2 barn i framtiden.
Då förstår jag absolut att du vill hem. Skulle blivit tokig om någon tittade hela tiden och påpeka allt med amningen. På bb där jag kommer att få ligga får man heller inte ta emot besök mer än sin andra hälft och ens egna barn. Det tyckte jag va en bra regel. Hade blivit tokig om alla kommit och hälsat på där.
Vi har oxå turen att det är ombyggt på fl och bb för typ 20 månader sedan. Va helt nytt när jag fick dottern i april förra året. Flertal familjerum. Även ett badkar i alla fl-rum