• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • loppan

Välkommen trasslet, här har du en till som är beräknad till 22/12 :)

• loppan

Lillabulan: trist att höra! Man vill ju bara höra positivt när man berättar att man är gravid..hoppas hon ändrar sin åsikt!

• Mandyyss

Mina tidigare graviditeter så har jag alltid haft facebook grupper där jag varit medlem i.. Typ "vi med bf 2011" osv.. det saknar jag lite nu.. eftersom jag har bf sent på året så har många i bf 2013 grupper redan fått... jag har därför skapat en grupp "november-december mammor 2013"

vill någon vara med utanför familjeliv så säg ert namn så lägger ajg till er =) 

• babylängtan20
    Mandyyss skrev 2013-05-01 22:15:47 följande:
    Mina tidigare graviditeter så har jag alltid haft facebook grupper där jag varit medlem i.. Typ "vi med bf 2011" osv.. det saknar jag lite nu.. eftersom jag har bf sent på året så har många i bf 2013 grupper redan fått... jag har därför skapat en grupp "november-december mammor 2013"

vill någon vara med utanför familjeliv så säg ert namn så lägger ajg till er =) 
    vi har en december bebis 2013 <3  ;)
  • babylängtan20

jag har slemmiga blodblandade flytningar... tror de beror på antibiotika kuren.. de kommer dock endast på kvällarna..

vad tror ni de kan vara? har inte ont alls.. tror ni de kan vara väggarna eller tappen pga bakteriell vaginos

• babylängtan20
    missmaja skrev 2013-05-02 01:09:30 följande:
    Lämnar dessvärre er, har fått ett missfall igen... :(
    beklagar :( hoppas ni blir gravida snart igen har själv 2 mf bakom :(
  • LillaBulan

Ja blev väldigt besviken. Åsikten var: han är för gammal, vi har bara varit tillsammans sen augusti, jag ät arbetslös/sjukskriven och har obehandlad borderline. Men jag känner att det är dags, trots allt är jag snart 27.

• ikala

Lilla bullan. Verkligen tråkigt att hon inte kan vara mer stöttande, du är vuxen och vad du vill göra och vem du vill leva med är dina val. Äter du medicin som du inte kommer kunna ta under din graviditet? Är din sambo mycket äldre i och med allt du nämner det som en anledning?

• Fröken Ö
    missmaja skrev 2013-05-02 01:09:30 följande:
    Lämnar dessvärre er, har fått ett missfall igen... :(
    Vad trist med missfall! Hoppas att det går bättre nästa gång=)!!
Svar på tråden December bebis 2013