• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Fröken Ö
    emmali skrev 2013-05-01 18:36:34 följande:
    V 9 idag:) VUL imorgon!!!
    Vi är lika långt gångna, v. 8+1 idag! Har också en tid för VUL idag kl. 13.00! Är så nervös, trots att vi var inne i v. 7 och såg hjärtat slå! 

Hoppas på bra besked för oss båda! Ska i sådana fall be om en bild på lilla pyret=) 
  • mamma till oliver

Tråkigt med missfall :(.. Usch ja vet har missfall bakom mig med 😪😪..en hoppas innerligt att denna gång är det vår tur igen ! Håller tummarna att ni blir gravid fort ! Lycka till alla dom ska på Vul idag ! Babylängtan : säkert ingen fara då du har den bakterie så länge du inte har ont är det nog ingen fara ! Men får du ont och blöder så ring upp till KK .

• emmali

Fröken ö: vad spännande! Håller också tummen! Kul att vi är på samma dag:) Jag har inskrivning hos BM vid 10 och VUL kl 11:) smidigt med allt på en gång! Nervöst, men ska bli spännande!
    Lycka till!

• LillaBulan

Ikala: 33 års skillnad och har bott hemma hela tiden mycket för den ekonomiska biten. Jo äter medicin men plockat bort en som inte är bra. Jag känner mig redo och hade hoppats att hon kunde förstå det. Men men förhoppningsvis så tinar hon upp. När UL är gjort så kke hon ändrar om.

• babylängtan20
    mamma till oliver skrev 2013-05-02 08:40:48 följande:
    Tråkigt med missfall :(.. Usch ja vet har missfall bakom mig med 😪😪..en hoppas innerligt att denna gång är det vår tur igen ! Håller tummarna att ni blir gravid fort ! Lycka till alla dom ska på Vul idag ! Babylängtan : säkert ingen fara då du har den bakterie så länge du inte har ont är det nog ingen fara ! Men får du ont och blöder så ring upp till KK .
    sista antibiotikakuren var igår så hoppas allt går över nu :)
  • crushelix

hej!

någon stockholmsmama som ska ha nr 2 nu då?

jag har bf 7/12 och en son sen tidigare född 07

• Mandyyss
    babylängtan20 skrev 2013-05-01 23:54:19 följande:
    vi har en december bebis 2013 <3  ;)
    Åh det har jag missat.. vem är admin? =)
  • Trasslet

crushelix - Här är det också nummer två och Stockholm, men jag har en lillskrot på 14 månader nu (2012). Har ni berättat att ett småsyskon är på g? :)

• Trasslet

Jag vill fö också på ul, men får ge mig till tåls några veckor till. :) Lycka till ni som ska redan nu!

Svar på tråden December bebis 2013