Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

December bebis 2013

Grattis till er som fått barn de sista 3 dagarna

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Vet att det går bra för ts. Hennes tjej växer så det knakar. Nu väntar jag bara på att jag ska få föda. 2 dagar kvar till bf. Hade många sd hela dagen och kvällen igår så jag trodde det skulle dra igång i natt. Men tji fick jag för det. Verkar väldigt lugnt idag. Ska till bm pp mitt förhoppningsvis sista besök. Har ju haft blodstrimmiga slemproppbitar som kom under dagen igår och ett flertal toabesök med fart på magen. Hoppas ni som gått över får vilken dag som helst!

MissKaos skrev 2013-12-17 09:43:22 följande:
    Du vet att du får slå alla som kommer med sådana kommentarer va? Jag har inget hopp om att vänta till efter nyåret. Bf+16 som sist är = julafton... Igångsättningsdagen lördag närmar sig snabbt nu.
    Eyeonly skrev 2013-12-17 07:12:24 följande:
    Jag är så less, ger upp, denna bebis kommer aldrig ut !
    Jodå. Men det känns inte så.GRATTIS!! Är det ngn som vet hur det har gått för vår TS?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Nu är lilla Tyra äntligen här. Hon kom i raketfart efter 2, 5 timmars värkar och ut på 2 krystningar. Vi hann bara vara inne i 10 minuter tills att hon var ute. Blev inskrivna efter att hon kom ut ♥

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag förstår din känsla till 100 % har haft världens panik och ångest över att bebis skulle komma på julafton. Hade gjort så ont i mammahjärtat att inte få vara med alla sina barn på just den dagen. Jag håller tummarna för att det blir en snabb förlossning när den väl kommer igång så du får åka hem till sonen ♥

MissKaos skrev 2013-12-18 13:07:50 följande:
    JAg vill bara gråta nu! Förra året fick stackars sonen magsjuka på julafton. Han åt ingenting, inte ens godis! Sen spydde han ner mig och sig och hela sängen.. Och iår.. Han längtar så efter sitt syskon. MIN plan var ju att ok senast lördag: Då hinner vi sannolikt hem!! Så får tomten komma och han får fira med sin familj mina föräldrar kommer ner från Jönköping och min bror från Sthlm. Hur blir det nu.. DOM firar jul HÄR. Jag på BB.. mysigt med bebisen men jag vill ju fira jul med sonen med ju.. Känns ändå som "bästa chansen" att låta dom sätta igång det på söndag så har man en LITEN chans att få åka hem på julafton.  Men jag kommer väl få en helvetsförlossning pga igångsättning. EN som tar tid, massa brodyr och blir tvungen ligga kvar. GNÄLLER! Men jag orkar inte ens låssas vara positiv nu!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tuttiluttan: vad tråkigt och jobbigt med din pappa. Hoppas han blir bättre så han snart får träffa sitt kommande barnbarn ♥

17/4-12 & 18/12-13 våra prinsessor ♥
  • MariaOchNiklas

Grattis till er som fått bebisar nu å håller tummarna för dig misskaos för att du har din bebis här inom ett dygn så ni får fira jul tillsammans hemma med storebror ♥

• MariaOchNiklas

Grattis till flickan Misskaos! Så skönt att du kommer hinna hem till julafton ♥

• MariaOchNiklas

Så spännande Tuttiluttan! Vi som hade samma bf. Snart är ert underverk här ♥

• MariaOchNiklas

Grattis till ert efterlängtade mirakel ♥ njut!

Tuttiluttan skrev 2013-12-23 00:42:11 följande:
    15.43 idag kom vår lilla tjej! 3235g o 49 lång! En ganska tuff förlossning men värt varenda stygn! Dom klippte mig, fick sövas ner o bli sydd både på in o utsida! Hela familjen mår iaf toppen nu!

• MariaOchNiklas

Har varit på bvc och vägt dottern. Nu har hon gått upp 32 gr över födelsevikt efter 12 dagar. Ang min vikt så vägde jag samma 2 dagar efter fl som precis innan jag skulle föda. Men har nu börjat gå ner sakta men säkert. Är knappt 4 kg kvar till innan jag vart gravid. Men hade bara gått upp 11 kg. Men magen är ju slapp och hänger precis som den ska efter en graviditet

Svar på tråden December bebis 2013