December bebis 2013
Grattis till er som fått barn de sista 3 dagarna
Grattis till er som fått barn de sista 3 dagarna
Vet att det går bra för ts. Hennes tjej växer så det knakar. Nu väntar jag bara på att jag ska få föda. 2 dagar kvar till bf. Hade många sd hela dagen och kvällen igår så jag trodde det skulle dra igång i natt. Men tji fick jag för det. Verkar väldigt lugnt idag. Ska till bm pp mitt förhoppningsvis sista besök. Har ju haft blodstrimmiga slemproppbitar som kom under dagen igår och ett flertal toabesök med fart på magen. Hoppas ni som gått över får vilken dag som helst!
Nu är lilla Tyra äntligen här. Hon kom i raketfart efter 2, 5 timmars värkar och ut på 2 krystningar. Vi hann bara vara inne i 10 minuter tills att hon var ute. Blev inskrivna efter att hon kom ut ♥
Jag förstår din känsla till 100 % har haft världens panik och ångest över att bebis skulle komma på julafton. Hade gjort så ont i mammahjärtat att inte få vara med alla sina barn på just den dagen. Jag håller tummarna för att det blir en snabb förlossning när den väl kommer igång så du får åka hem till sonen ♥
Tuttiluttan: vad tråkigt och jobbigt med din pappa. Hoppas han blir bättre så han snart får träffa sitt kommande barnbarn ♥
Grattis till er som fått bebisar nu å håller tummarna för dig misskaos för att du har din bebis här inom ett dygn så ni får fira jul tillsammans hemma med storebror ♥
Grattis till flickan Misskaos! Så skönt att du kommer hinna hem till julafton ♥
Så spännande Tuttiluttan! Vi som hade samma bf. Snart är ert underverk här ♥
Grattis till ert efterlängtade mirakel ♥ njut!
Har varit på bvc och vägt dottern. Nu har hon gått upp 32 gr över födelsevikt efter 12 dagar. Ang min vikt så vägde jag samma 2 dagar efter fl som precis innan jag skulle föda. Men har nu börjat gå ner sakta men säkert. Är knappt 4 kg kvar till innan jag vart gravid. Men hade bara gått upp 11 kg. Men magen är ju slapp och hänger precis som den ska efter en graviditet