Inlägg från: FiaFunderar |Visa alla inlägg
  • FiaFunderar

December bebis 2013

Jag har gått upp 6-7 kilo! Men tänker vägra att må dåligt! Det kanske är sistagången i mitt liv som jag är gravid och då tänkar jag banne mig inte må dåligt för att jag går upp i vikt!
    Men det är SVÅRT!! Jag har mått dåligt över vikten från och till i många år men nu ska jagförsöka...
    Ni är fina och vackra mammor som faktiskt ska få barn!! ❤❤❤

• FiaFunderar

Jagvar på inskrivning i v12. Nästa gång jag ska dit är i v 25.
    RUL på torsdag kl 8. Jag är nervös eftersom jag inte känner av bebisen någonting.
    Är i v 19 nu och det var den veckan jag kände min dotter sparka för första gången... Men nu,inget!

• FiaFunderar

Nu har vi varit på ultraljud! När vi kom dit så kändes det så himla konstigt och spännande. Det är ju bara 13 och en halv månad sen vi gick där ifrån med vår nyfödda ❤
    Moderkakan i framvägg - det förklarar varför jag inte känt av några sparkar.
    En mycket livlig person där inne ð??? Det gick knappt att mäta eller få en bra bild men tillslut så ð???
    Vi fick inte reda på kön eftersom de inte vill tala om det. Lite tråkigt eftersom vi är så nyfikna men men...
    Allt såg iaf ut som det ska och det verkar vara en frisk och kry bebis ❤❤❤

• FiaFunderar

Här är en till som har huvudvärk ofta! Skitirriterande rent ut sagt. Jag är även väldigt känslig psykiskt och orkeslös. Tvärt emot förra graviditeten.
    Då hade jag så mycket energi så jag till och med stod och grävde och bar en himla massa sten i trädgården, dagen innan förlossningen startade. Jag vill gärna ha tillbaka den energin tack! :/

• FiaFunderar

Jag ammade Leonora i 5 1/2 månad. Ville att hon skulle amma längre men så blev det inte tyvärr.
    Jag önskar att detta barn blir som L har varit :) Hon har ammat två ggr per natt de första 3 månaderna och sen sovit väldigt bra på nätterna. Sen ammade/åt hon en gång/natt till hon var 8 månader. Alltid sovit bra på nätterna... Alltid sovit till kl 6.30-8 på morgonen och det är ju skönt.

Tyvärr har hon varit lite svårare att få att sova på dagarna i perioder...

Men den här bebben kanske blir precis tvärtom :) Det återstår att se ;)

• FiaFunderar

Didrik
    Linn

Det är två namn som vi disskuterat men har absolut INTE bestämt oss :)
    Storasyster heter Leonora så jagskulle velat haft ett till namn på L... Men jag vet inte :)

• FiaFunderar

Harry är asgulligt och Luna med. Jag har haft med det på namnlistan men karln var inte så sugen på det namnet :/

Svar på tråden December bebis 2013