December bebis 2013
Norrköping Jag och min kompis gick för ett och ett halvt år sedan när vi väntade våra första barn. Det var barnmorskan som gav oss tipset och kursen hölls på barnmorskemottagningen.
Norrköping Jag och min kompis gick för ett och ett halvt år sedan när vi väntade våra första barn. Det var barnmorskan som gav oss tipset och kursen hölls på barnmorskemottagningen.
Bebisen har gjort en helomvändning! Från att knappt göra några levnadstecken ifrån sig så bestämde den sig igår föratt minsann visa att hen finns!
Kickar och snurrar och hickar massor! Nyss såg jag en spark utanpå magen ð???⤠Mysigt!
Testar nya appen och ser om det funkar!
Wohoo vad mycket enklare livet blev
Tack snälla du! Man känner sig tyvärr inte allt för snygg nu för tiden.
Jag gick in på datorn och ser bilden. Men det verkar vara olika.
Ett tips är att teckna alla gratis gravidförsäkringar som finns. Sen tecknar man en barnförsäkring så fort barnet är fött
www.kostdoktorn.se/kategori/kostdebatt/livsmedelsverket
Jag skulle inte följa ett råd som det där livsmedelverket ger!
Vi gravida ska ju äta lättfil, lättmargarin och alla andra lättprodukter enligt dem... Varför liksom??
Nej usch! Livsmedelverket är en bluff och det har man ju sett i de senaste veckornas debatter m.m.
Sunt förnuft och vetenskaplig fakta :)
Plopps80 vad fin du är!!
Idag går jag in i vecka 24 och bebisen är ca 30 cm och väger omkring 600g :)
Nu är det verkligen en riktig bebis där inne tycker jag! Jag känner av hen ganska så mycket om kvällarna men det känns som att den ligger och sparkar nedåt.
Leonora var ALDRIG still i magen. En vecka innan förlossningen så la hon sig på tvären så vi fick åka in och vända på henne. Men hon var inte still efter det heller.
En timma innan hon kom ut så fixerade hon sig.
Någon mer som har haft ett ofixerar barn fram till förlossning?
Kan det bero på att man har mycket fostervatten? Jag hade MÄNGDER med fostervatten.
Jag har gått upp 10 kilo i vecka 24 :)
2 kilo mindre än förra graviditeten.
Jag går nog upp omkring 20 kilo den här graviditeten också. Och de försvinner säkert snabbt igen ????