• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos

Här väntar jag sonen och är i v22... Jfr med bilden några inlägg upp i v18. Vilken skilland! Är ju sjukt mkt större denna gången.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Samma märke som dom jag beställde. Detta är thigt modell dom är reguljära.  Borde jag tagit en strl större? Svårt..
    Dagens bild i v18
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..övertid med sonen..

Hoppas man inte slår det. För då var jag ENORM. Detta måste vara taget på Bf+14 eller däromkring.
  • mammatilltvå85
    MissKaos skrev 2013-07-04 19:49:16 följande:
    ..övertid med sonen..
    Hoppas man inte slår det. För då var jag ENORM. Detta måste vara taget på Bf+14 eller däromkring.
    Enorm? Nää det tycker inte jag du såg ut att vara...;=) Fin mage!
  • mammatilltvå85
    FiaFunderar skrev 2013-07-04 20:48:43 följande:
    Det är väl bara i Norrköping som de vägrar att kolla könet på UL??

Jag bor i Norrköping och hade RUL i måndags och de kollade kön (nu visste vi det redan men de sa i v.13 att de kollar om man frågar)
  • FiaFunderar
    mammatilltvå85 skrev 2013-07-04 21:06:18 följande:

Jag bor i Norrköping och hade RUL i måndags och de kollade kön (nu visste vi det redan men de sa i v.13 att de kollar om man frågar)

Okej?? Förra året, när jag var gravid med dottern så fick vi inte veta när vi var på ultraljud och nu ska jag dit den 18 juli och då står det på min lapp som jag fick att de inte kollar kön för det är osäkert. De gör INGA undantag står det??
    Sen får man inte ha med några barn heller står det så min karl får sitta i väntrummet med dottern eftersom vi inte har någon barnvakt då :(
    Tycker det är lite tjurigt på bm på vrinnevi faktiskt!   
  • FiaFunderar

MissKaos skrev 2013-07-04 19:49:16 följande:

..övertid med sonen..

THIS IS HUGE Flört

Jag i maj förra året. Ca en veckas övertid Gravid   
  • moto
    mammatilltvå85 skrev 2013-07-04 21:06:18 följande:

Fin blogg du har (eller fina saker!) lite samma smak! Den ska jag följa! :)
  • MissKaos

Man sväller snabbt på övertiden.

[quomante=70394818][quote-nick]FiaFunderar skrev 2013-07-04 22:08:14 följande:[/quote-nick]

THIS IS HUGE

Jag i maj förra året. Ca en veckas övertid    [/quote]

Svar på tråden December bebis 2013