• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Parksandrec
    Irlais, tänk, både samma kassa erfarenhet i februari och fina plus nu! Den här gången så! (skriver jag klämkäckt och är egentligen superorolig, )

var du i septembergruppen också kanske?
  • greywolf
    TessLiihten skrev 2013-04-03 19:49:19 följande:
    Jag väntar tydligen också en tjej

TessLiihten skrev 2013-04-03 19:49:19 följande:
    Jag väntar tydligen också en tjej

Blir mycket intressant att se om det stämde för vår lilla grupp till 90%, det vore riktigt coolt
  • Liten08

Va härligt att det skrivs så mycket :) snart skall jag hoppa i säng och natta sonen, kanske somnar en stund jag me ;) fast ingen överväldigande trötthet än....med sonen hade jag inga symtom heller iofs. Skall skriva in mig nästa vecka, tyckte det kändes tidigt, dom erbjöd även ett vul?! Får läsa lite i tråden när pluttfisen slocknat :) hoppas ni har en skön kväll :)

• MissKaos
    greywolf skrev 2013-04-03 19:47:18 följande:
    Vore kul att höra vilket kön alla väntar, och sedan kunna följa upp och se om det stämde! Jag väntar flicka tydligen. www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-ki...
    Flicka.
    Vi får se..

Har onti ryggslutet. Ni vet, precis i svanskotan. Samt i ena ljumsken. Känns inget vidare. Gör ont att gå. Undrar om det är mina gammla skador som spökar, men känns inte så. Kan man få fogloss redan nu? Vore ju katastrof. Eller ja, störst katastrof vore såklart mf..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Liten08

Enligt den länken en flicka medans en annan visade pojke - har ni tänkt att kolla kön eller blir det en surprise?

• MissKaos

Hon som jobbade i kassan på H&M avslöjjade glatt att dom börjar rea mammakläder imorgon el på fredag *tips* För er som vågar handla redan

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • tjej89

Jag ska få en pojke enligt det där testet :):) vi vill inte ta reda på könet, säger vi nu i allfall! :):)

Svar på tråden December bebis 2013