• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • iloveyou

kom hit allihopa det är hur bra som helst :) mammatilltvå, nania och jag är där redan!! kram

• MissKaos
    babylove1989 skrev 2013-04-03 17:41:15 följande:
    Jag jobbar som administratör på ett assistansbolag. Bor i gamlestadsområdet i Göteborg :)

jag bör i kviberg!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylove1989 skrev 2013-04-03 17:41:15 följande:
    Jag jobbar som administratör på ett assistansbolag. Bor i gamlestadsområdet i Göteborg :)

jag bör i kviberg!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Brallan är från thailand. Jag hsr köpt på tradera och på mammas retro samt hm panikköpt jeans idag #då tradera grejjana inte har kommit. Jeans och tunika imorgon... thaibyxorna är eg sommarbyxor tunna mao.

[quote=69396421][quote. -nick]Thereze85 skrev 2013-04-03 16:33:05 följande:[/quote-nick] Coola braller ja jag ser att du fått värsta kulan ? jag försökte få in bild på min mage här men den hamnade på mina bilder i mitt album här .. Har du hittar snygga mamma kläder ?[/quote]

• mammatilltvå85
    MissKaos skrev 2013-04-03 15:02:56 följande:

Kameran skojjar med mig och läggare ena fotot på tvären. Ignorera det och tvätthögen i bakgrunden.
    Mage, 4+4
    Vilken fin liten kul du har!!!! *avis* 
Svar på tråden December bebis 2013