lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Prindo: uppdatera sen hur det gick idag?
Har varit på ul allt såg bra ut helt fantastiskt att äntligen fått se bebis. Som jag undrat om set verkligen vs en liten därinne. Min sambo såg va de va för kön just då frågade ja bm om hon kunde se, då svara hon. De såg du nog själv va!? Nä sa jag. De gjorde jag sa sambon, få skratta ja till och förstod att det va en liten pojk! Men hon sa också att man inte kunde va helt säker, sen fråga ja min sambo va de dumt att ta reda på de!? Nä sa han för jsg hade sett det ändå så tydligt såg han det. Men jag såg inget inte ens när hon visa hshaha. Allt såg bra ut, nu kan man pusta ut lite!
Stavar som en kratta ser ja :)
grattis prindo till lyckat ul. nu längtar man om möjligt ännu mer efter sitt eget. känns som en evighet dit. bara att räknar ner. :D
Prindo: Haha, ja det ska ju vara lättare att se en liten snopp på ul än om det är en flicka. Brukar ju vara lite svårare att missa snoppen ;) Men inte alltid lätt ändå :)
Härligt att allt såg bra ut, längtar jag med nu, en månad kvar för mig med nedräkning idag!
Åh, vad härligt Prindo!
Vi har rul den 23:e. Nedräkningen är i full gång!
Vi vill också se vad det är för kön. Tycker att vi fått tillräckligt med överraskningar redan och dessutom har vi ett digert jobb framför oss med att hitta namn om båda är kvar. Det enda vi är överens om är att de ska ha tre namn var
Hej, var nog ett tag sedan jag skrev här tror jag :)
Eller tvåäggs, kanske jag menade. Mobilen tycker tydligen att tvåvägs är ett vanligare ord...