• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • sunset

det händer grejer tjejer ;) kan man kanske tro att det är något där inne nu?

• prindo
    sunset skrev 2013-12-29 22:59:18 följande:

Wow vilken mage =) Härligt!
  • Soffiie

Hej får man vara med här inne?? Jag väntar nu mitt 6e barn.. Är i vecka 14+3 idag enligt sista mensen,, ska på ul den 7/1.. Bor i Stockholm.. Annars mår jag bra hittills magen har också börjat synas men än så länge är det hemligt =)

• eniway
    sunset skrev 2013-12-29 22:59:18 följande:

Vilken fin mage du fått! Nu kan man inte missta att det är något därinne :). Själv har jag inte fått någon mage direkt, lite svullen bara hehe.
  • sunset
    Soffiie skrev 2013-12-30 11:03:36 följande:
    Hej får man vara med här inne?? Jag väntar nu mitt 6e barn.. Är i vecka 14+3 idag enligt sista mensen,, ska på ul den 7/1.. Bor i Stockholm.. Annars mår jag bra hittills magen har också börjat synas men än så länge är det hemligt =)
    välkommen. och grattis till bebisen. vad tidigt ul du får. är det rutinen? en annan får ju vänta till v.19.
  • sunset
    prindo skrev 2013-12-30 10:44:16 följande:
    Wow vilken mage =) Härligt!
    ja visst är det. dom frågar på jobbet om jag är säker på att det bara är en. men dom borde ju sett om det var två på kuben tycker man annars. haha
  • sunset
    eniway skrev 2013-12-30 12:07:00 följande:
    Vilken fin mage du fått! Nu kan man inte missta att det är något därinne :). Själv har jag inte fått någon mage direkt, lite svullen bara hehe.
    haha nej man kan nog inte det. tack så mycket. jag gillar den. känner mig faktiskt mycket vackrare nu än innan jag blev gravid. får se hur länge det vara haha
  • Sofieri
    sunset skrev 2013-12-29 22:20:46 följande:
    åh vad roligt då har vi samma dag :D

Kul, att vi har samma dag. Har du fått nån mage än?
  • Soffiie
    sunset skrev 2013-12-30 12:09:08 följande:
    välkommen. och grattis till bebisen. vad tidigt ul du får. är det rutinen? en annan får ju vänta till v.19.
    Hej och Tack!!

Nää det är inte rutin klart det har jag fått tid den 30/1. Detta är ett innan hos läkare då jag haft tre sena mf två i v 16 och en i v 22.. så det är mer ett lugnande för mig ultraljud..
  • sunset
    Sofieri skrev 2013-12-30 15:43:59 följande:

Kul, att vi har samma dag. Har du fått nån mage än?
    haha la precis upp en bild. kolla högre upp i tråden. la upp igår.
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.