• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • Charlie Mo

Emmadanielka: Jag vet inte riktigt. Men missbildningar, neurologiska underutveckling, bla..Men det blir som det blir. Lugnare nu.

• besony

Charlie mo: Står du på medicin för underfunktionen? Själv äter jag Levaxin sedan fyra år, och vet att man kan behöva höja sin dos pga graviditeten. Om du inte har medicin, kräv att få det!

♥ ♂ 111101 ♥
  • eniway
    Kattisch: Beklagar verkligen detta! :(

Jag är i vecka 14 (13+0) men min mage är fortfarande inte synlig. Nu har man läst om att magen ska börja synas, men på mig gör den inte det. Vi var på kub för några dagar sedan och då levde den. Fick en risksiffra på 1:15 000 något, antar att det är en bra siffra, med en nackspalt på 1.8 mm. Vad har ni andra fått för resultat och ansågs de bra värden?
  • prindo
    kattisch skrev 2013-12-20 15:40:43 följande:
    Skulle ha varit i v 12+1 idag men vid vul konstaterades att fostret dött i v 8+4. Lämnar nu tråden.
    Åh fy. tänker på dig.
  • Emmadaniella

Eniway: det va nog goda siffror, jag har mitt kub på måndag, supernervös nu om allt är bra med fostret!!

• Emmadaniella

Kanske ska starta ny tråd med tanke på det som hänt "eniway".. Vet inte hur hon känner för att tråden är kvar..

• sunset

hon gick ju ur och det var ju kattich det hände inte eminway. men jag tror nog bara hon lämnar och inte går in så det spelar nog ingen roll.

• eniway
    Emmadaniella skrev 2013-12-21 18:36:28 följande:
    Eniway: det va nog goda siffror, jag har mitt kub på måndag, supernervös nu om allt är bra med fostret!!
    Förstår det, nervositeten blir inte mindre. Får hoppas du får goda siffror. Du får återkomma :)
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.