lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Sunset: Vilken fin mage :) har själv också en redig kula!
Idag går jag in i v 16 och jag mår så himla mycket bättre än innan
Har fått tid till rul den 23 januari så nu har nedräkningen börjat. Är så orolig över att en av dem ska ha dött, eller ännu värre, att båda ska ha dött utan att kroppen känt av det... Men det är ju inte mycket annat att göra än att vänta.
Hur mår ni andra?
I morgon går jag in i vecka 16. Jag mår jättebra nu och är mycket piggare Min mage har också börjat fungera som den ska och det har gjort att magen har blivit lite mindre nu, men ändå har jag en kula :) Tror det blir en pojke för den här gången har jag inte fått nån "fyllning" på sidorna. Men vi får se vad svaret blir från fvp den 8:e.
jag går in i v 18 idag (17+0) Ul på tisdag, sjukt nervös, men har känt bebisen flera ggr sista dagarna, det måste vara bebisen känns som om det knackar försiktigt från insidan. Om det inte är gaser =)
Vad tycker ni om när folk tar på magen?? Jag blir jätteirriterad! Vissa går bra att dom tar, men dom flesta tycker jag inte har där att göra.... Och speciellt om dom pratar bebisspråk när dom tar på magen
Har faktiskt aldrig varit med om att folk tar mig på magen.. Hade iaf inte gillat det, särskilt inte om de pratar babyspråk samtidigt..