• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • Ellika82
    eniway skrev 2013-12-18 09:03:41 följande:
    Jag har gått upp 1 kg sedan starten, har inte fått någon mage än, knepigt tycker jag men det är väl olika antar jag. Ser andra på er att ni är gravida?

På mig syns inget men jag är ganska rultig sen innan.
  • sunset
    eniway skrev 2013-12-18 09:03:41 följande:
    Jag har gått upp 1 kg sedan starten, har inte fått någon mage än, knepigt tycker jag men det är väl olika antar jag. Ser andra på er att ni är gravida?
    yes väldigt tydligt. la upp en bild för några dagar sedan från v.12. syns väldigt tydligt.
  • prindo

Jag har vägt mig på min våg hemma och lär inte ställa mig på nån annan för då väger jag nog mer =)
    Har gått upp 1,3 kg än så länge. är i v 15 (14+6)
    Förra barnet gick ja upp typ 25 kg på ett par månader i slutet, kan vara att jag missbrukade ballerina kex =) Denna gång försöker jag tänka mig för lite, men det har löst sig självt har inget sug direkt efter nått.
    Men kan inte röra på mig har foglossning som gör sååå ont när jag anstränger mig.
    Men får motion ändå. då jag har 2 hästar som skall skötas.
    Får se hur länge jag orkar göra allt i stallet innan sambon får ta över.

• DevilsDaughter

prindo: Har också hästar och man märker att det redan nu tar emot att göra alla sysslorna.. Min barnmorska frågade om jag sysslar med nån aktivitet.. sa att vi har hästar, men hon tyckte inte det räckte, för rida kan jag ju inte göra senare i graviditeten.. Som om det vore det enda man gjorde om man har hästar..

På min mage syns det väldigt tydligt nu.. fjärde barnet och magmuskler har jag knappt några.. vill så gärna träna kroppen/magen efter denna, annars kommer jag nog se gravid ut resten av livet :/

• Charlie Mo

Är orolig idag. Visste sen innan att jag har sköldkörtelunderfunktion, men har nu fått veta att jag har riktigt dåliga värden. Nu, är i v 15, påverkas inte barnet av min underfunktion längre, men vad har skett de första 11 veckorna i fostrets utveckling? Imorgon är en annan dag.

• kattisch

Skulle ha varit i v 12+1 idag men vid vul konstaterades att fostret dött i v 8+4. Lämnar nu tråden.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.