• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • Kiwilibe

Jag går in i v 17 på ons men har ingen kula, ser bara tjock ut, hade visserligen mage innan jag blev gravid menhoppades att den skulle ta form:/ haha jaja, hoppas allt är bra där inne:)

• Emmadaniella

Någon annan som har sammandragningar? Jag har varje dag, känner att livmodern blir stenhård (längst ner på magen) :)

• sunset
    Emmadaniella skrev 2014-01-06 18:35:45 följande:
    Någon som tänker kolla kön och när isf? Alltså tid för rul?
    yes vi får veta om 16 dagar. :D så spännande
  • prindo

Jag ska på rul imorgon, nervös! Vi ska kolla kön. Första barnet fick man inte veta här men nu har dom släppt på det :)ska bli spännande så man vet va ma ska satsa på att spara i klädväg :) och för att jag e extremt nyfiken!

• DevilsDaughter

prindo: vad spännande! Förstår att ni är nervösa! Har ni barn sen innan? Önskar ni nåt särskilt kön nu? Jag har tre barn och här har de hittills varit stenhårda med att inte kolla efter kön. 

• prindo

Vi har en pojk på snart 4 år :) en tös vore ju kul, men så länge det är välskapt spelar det ju självklart ingen roll!

• eniway

Jag ska på rul i slutet av jan och tänker kolla kön. Hoppas bara de ser något, men viktigaste är att bebisen mår bra och att allt är som det ska :)

• mwiksten

I morgon ska vi göra fvp och då ska vi ta reda på könet :)  Fast jag tror ändå att det är en pojke :P

• Emmadaniella

Roligt att det är fler som tänker kika :) En självklarhet för mig att det viktigaste såklart är att bebis mår bra och att allt är som det ska i magen. Mer att det är något roligt att längta efter!
    När vi har rul ska vi köpa första bebisplagget :)

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.