lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Usch, vad hemskt Kattish!
Lider så med dig...
Är så himla orolig för just detta själv...
Jag går på medicin japp. Men ännu är rätt dos inte funnen. Har också platt mage, vi måste ha starka inre magmuskler! :)
Måste fråga er, när jag ligger på rygg oftast på morgonen när jag är lite kissenödig, så är det hårt på höger sida om naveln typ 10-15 cm, drar jag in magen så syns det tydligt det buktar inget på andra sidan och är mjukt, kan det vara tarmarna som ligger utanpå livmodern? För om det var bebisen så borde den ju vara på andra sidan ibland inte bara ena sidan jämt? Är så rädd att det är druvbörs eller liknande. Önskar jag kunde känna att bebisen lever är i v15+2.
Nej, vi blir inte erbjudna det eftersom jag är 31 år och de har 35-årsgräns här. Dessutom har vi fått den informationen att resultatet blir osäkert vid tvillingar. Och sedan vet vi inte vad vi skulle göra med resultatet ändå. Om en av dem får dåligt resultat så vill vi ändå inte riskera den andres liv på något sätt... Det blir bara en massa oro, som förhoppningsvis ändå är i onödan.
Även så länge har jag bara blivit smalare. Har fortfarande väldigt svårt med maten...
Idag gjorde jag ett ul i samband med kubtest. Fick en siffra 1:20000 så det va kanon men det bästa av allt var att bebis mådde bra och sparkade med benen :)
Bf blev 1/7 men håller mig kvar här!
god jul allihopa.
nu har vi äntligen berättat för min familj och oj vad glada dom blev. både mamma och pappa grät lite. och det är ändå deras fjärde barnbarn. trodde knappt dom skulle reagera alls men tji fick jag.