• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • Emmadaniella

Så då är det två flickor och två pojkar av vad jag kan läsa här :)
    Imorgon är det min tur att förhoppningsvis se!

• mmjansson85
    Emmadaniella skrev 2014-02-06 10:51:33 följande:
    Så då är det två flickor och två pojkar av vad jag kan läsa här :)
    Imorgon är det min tur att förhoppningsvis se!
    Spännande Glad
  • lilsis
    sunset skrev 2014-02-05 21:54:13 följande:
    jaså? på mig kollade dom bara ett kapillärt hb vid inskrivningen.
    Snålt.

Jag fick lämna Ferritin-prov redan när jag var på plats för "hälsosamtal".
  • mmjansson85

Idag har vi klarat 50%! Skrattande Känns så skönt att passera den milstolpen!

• sunset
    mmjansson85 skrev 2014-02-07 08:56:09 följande:
    Idag har vi klarat 50%! Skrattande Känns så skönt att passera den milstolpen!
    samma här och det fira i alla fall jag med att vara till barnmorskan och få lyssna på dom fina hjärtljuden. Nu ska man dock inte dit förrän 5 mars så då får man räkna ner till det istället. ;)
    men som man räknat ned till detta. nu kan man börja räkna nedåt istället för uppåt. nästa streck är under 100 dagar kvar. :D
  • Emmadaniella

Rul idag och allt såg bra ut :) En liten flicka blir det!!! Har redan varit och handlat alldeles för mycket rosa :) lyckans dag att få se sin dotter!

• DevilsDaughter

Grattis till lyckat RUL EmmaDaniella!

Jag tyckte att de sista veckorna till 20 veckor var jättesega, kändes som att varje vecka tog två veckor.. När jag väl nådde målet (20 veckor) så gick tiden jättefort sen, nu är jag i v 21+3 och det känns för första gången på länge som att tiden går hyfsat snabbt! Men nu blir väl nästa milstolpe 24 veckor(När det börjar finnas chans till att barnet klarar sig om det skulle födas).

• mmjansson85
    Emmadaniella skrev 2014-02-07 11:50:54 följande:
    Rul idag och allt såg bra ut :) En liten flicka blir det!!! Har redan varit och handlat alldeles för mycket rosa :) lyckans dag att få se sin dotter!
    Va härligt :) Grattis! :)
  • prindo
    DevilsDaughter skrev 2014-02-07 13:26:17 följande:
    Grattis till lyckat RUL EmmaDaniella!

Jag tyckte att de sista veckorna till 20 veckor var jättesega, kändes som att varje vecka tog två veckor.. När jag väl nådde målet (20 veckor) så gick tiden jättefort sen, nu är jag i v 21+3 och det känns för första gången på länge som att tiden går hyfsat snabbt! Men nu blir väl nästa milstolpe 24 veckor(När det börjar finnas chans till att barnet klarar sig om det skulle födas).
    så tänker jag med. Att man inte bara kan njuta! =)
    fast jag har ju lite av ett katastroftänk, tänker det värsta jämt.
  • mmjansson85
    prindo skrev 2014-02-08 14:45:30 följande:
    så tänker jag med. Att man inte bara kan njuta! =)

fast jag har ju lite av ett katastroftänk, tänker det värsta jämt.

Samma här. Vågar inte ta ut nåt i förskott för de känns som jag jinxar det då. :/
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.