lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Här har vi massor av besök idag. Fyra busiga extra barn och deras föräldrar. . Märker att jag blir irriterad mycket lättare än annars. ..men ändå mysigt. Har inte mått illa alls idag men imorgon kommer det nog tillbaka. .
jag hade min första hormonsväng här om dagen. usch vad jobbigt det var. på jobbet dessutom. satt i receptionen på jobbet för omväxlingsskull och insåg att fan jag har fått urinvägsinfektion IGEN (3 st i juni, två vanliga kurer en på fyra månad, slutade med den på fyra månader för några veckor sedan och pang igen) Så ja jag bröt ihop lite. sekreteraren som satt med mig tyckte så synd om mig. var ju tvungen att berätta varför så nu vet hon om det. men vi är rätt nära så det gör inget. sen har några på jobbet märkt att jag är så trött och en listade ut det. haha
ja men sanningen om allting jävlighet eller vad det heter. så nu blir det mer antibiotika. som sagt skönt att jobba med gynläkare och kirurger så man har lite koll på allt ;)
Känner också av hormonerna. Började gråta av lycka gör att min sambo var hemma när jag vaknade (han börjar fem på morgonen men är ledig fre-sön). Samt att jag aldrig varitså irirriterad på menlösa nyvikarier förut.
Mindre tråd måste vara lättare att hålla reda på :) 5+4 idag och brösten brinner emellanåt... Känt av livmodern lite idag också. Mamma mådde toppen med både mig och bror, så jag kanske har samma tur!
Äh 5+5 är det ju. Noll koll.
Sunset. Jag jobbar som undersköterska inomhhemtjänsten och brukar ha bra tålamod annars...haha jag hoppas att jag inte blir en riktig gravidosaurius den här gången.
Plussade 4 dagar innan beräknad mens denna gång (förra gången 6 dagar efter beräknad mens). Har gått in i vecka 6 idag. Har under veckan som varit haft ett varannan dag mående. Ena dagen mått nästan helt ok andra liiite tröttare, lite illamående. Oroar mig säkert i onödan. Nån mer som har det som jag?