• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • lilsis
    sunset skrev 2013-10-28 20:25:35 följande:
    jag vet hur det där är. men konstigt att du bara får 2-3 när du är så långt gången. jag fick 1-2 en dag innan bim och 9 dagar efter bim fick jag 3+
    Man producerar olika mycket hcg utan att det behöver vara något fel. Sen kan en del ha högre nivåer på kvällarna osv.

---

6+1 idag och jag känner egentligen ingenting. Det är lite kluvet, det är ju inte så att jag VILL må illa men jag tror det skulle kännas mer verkligt. Som det är nu så kanske det spänner lite i livmodern någon gång, det är lite jobbigare att sitta så länge som jag gör på jobbet och så känns brösten lite tyngre ibland.

Men det kan lika gärna bero på att jag har börjat jobba heltid igen efter att ha varit sjukskriven sedan augusti.

Knepigt... Mamma mådde som sagt bra hela tiden med både mig och min lillebror så det är ju egentligen inget konstigt. När jag var gravid som artonåring och gjorde abort i v 7 el 8, så mådde jag bra hela tiden också och då då hade jag ändå ett friskt embryo på VUL. Så jag är väl sådan som mår bra.
  • kattisch

Har mått illa hela morgonen. När jag satt på toa så spydde jag i handfatet av lukten. Haha konstigt att något så äckligt kan kännas så uppfriskande! Är fortfarande lite orolig över cb resultatet och vill bara att det ska bli måndag.Om vulet går bra så kan jag börja leva igen känns det som.

• kattisch
    Sofieri skrev 2013-10-28 20:50:42 följande:
    Från att ha mått oförskämt bra till illamående nu ikväll. Snacka om att det kan vända fort. Imorgon är det dags för hälsosamtal eller om det är inskrivning, bm bokade bara en tid med mig. Spännande.

Va roligt! Hoppas att det är den riktiga inskrivningen.
  • Sofieri

Det var bara ett hälsosamtal. Inskrivning sker den 18 dec. Känns som en evighet tills dess. Mått illa sen kl 14 idag.

• kattisch

Lugnt på eftermiddagen iallafall. Jag skulle hellre vilja ha vulet innan inskrivning. Så att man vet om det ens är någon mening.

• lilsis
    Sofieri skrev 2013-10-29 16:25:10 följande:
    Det var bara ett hälsosamtal. Inskrivning sker den 18 dec. Känns som en evighet tills dess. Mått illa sen kl 14 idag.
    Ja det förstår jag. Hade hälsosamtal 5+3 och inskrivning 19 november vilket borde vara ungefär v10.
  • Sofieri

Jag kommer vara i vecka 12+3 (13) vid inskrivningen. Fick en tid för att prata om KUB test den 18nov. När måste man gör KUB? Nån som vet?

• lilsis

Hähä idag är tuttarna bra svullna :p KUB tror jag är tom v13 el 14.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.