• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • sunset
    kattisch skrev 2013-10-25 14:37:43 följande:
    Tänkte skriva in en bf lista i topicen. Ska jag skriva vart vi bor också?
    ja varför inte :D
  • kattisch

Får inte till det här med att ändra topicen från mobilen men vi kan ju ta det i ett vanligt inlägg så länge. Uppdatera gärna.

• sunset
    kattisch skrev 2013-10-25 14:46:34 följande:
    Får inte till det här med att ändra topicen från mobilen men vi kan ju ta det i ett vanligt inlägg så länge. Uppdatera gärna.
    ja dom där mobilerna är inte bra när det kommer till familjeliv. :S tyvärr.

• kattisch

Kattisch, sollefteå bf 23/6

Sunset, bf 25/6

Mammafia

Zaybia bf 25/6

Harvey360 bf 26-28/6

Zandraclaesson bf 26/6

Kiwilibe bf 26/6

• sunset
    BF-lista:

Sunset - 24 år, första barnet, bor i Sörmland, BF 25/6
  • kattisch

Sådärja! Tycker att det är lite onödigt med en bf tråd då målet är att hålla gruppen lagom liten.

• harvey369
    sunset skrev 2013-10-25 14:38:46 följande:
    välkommen. men här väntar vi barn och inte missfall. bara dumt att oroa sig och jag personligen är rätt trött på alla som hela tiden ska prata om det och dra upp det. trådarna blir så tråkiga då. Men det kanske bara är jag som tycker?

och jag tror nog inte att det är jätte ovanligt att symtomen kommer och går. så oroa dig inte.
    häftig namn ni valt. :D
    Ja nu menade jag inte att tråden skulle handla om sådant, bara presenterade mig! (: Tack, det var bestämt sen länge, haha. Oavsett kön!
    Bokade precis in mcv på onsdag, jag äter en del mediciner och så som ska diskuteras, och inskrivning blev den 10e december.
    Någon annan som har bokat inskrivning? 
  • kattisch

Harvey. Jag var på välkomstsamtal idag och har tid för inskrivning 8/11 samt vul 11/11

• Geléhallon89

åh gud va jag längtar till nästa fredag. ska göra vul då :) se om det är fler än en räka :)   här i borås har vi kö på inskrivning så fick 2dec då jag är i vecka 11.  :P men gör inget. :)

Vincent 080622 <3
  • zaybia

Jag ska på mitt välkomstsamtal på onsdag 30/10. Får väl fler tider o så där då :)

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.